maandag 24 november 2014

Dank jullie wel!

Even een bericht...
Het is inmiddels ruim twee maanden geleden dat ik gestopt ben met de blog, ik had de hoop dat er het een en ander zou veranderen, maar dat is niet het geval...helaas. Vandaar ook mijn besluit dat ik definitief stop, al is het echt met pijn in mijn hart. Ik had zoveel leuke dingen kunnen schrijven, er is zoveel gebeurd de afgelopen maanden... maar iets houd mij nog steeds tegen. Het heeft in elk geval niets met ons gezin te maken, wij zijn allemaal gelukkig gezond, hebben het hier geweldig naar onze zin in Oostenrijk. Wij zullen niet meer naar Nederland terugkeren. (al kun je nooit nooit zeggen natuurlijk, maar wij zijn hier THUIS).

Ik vond het echt hartverwarmend, het aantal berichtjes die ik van jullie heb mogen ontvangen in de afgelopen weken, via de blog, via de mail, via Facebook en via Whattsapp...ze hebben mij, echt waar, vaak tot tranen geroerd... gewoon het gevoel dat er zoveel lieve mensen met je meeleven, je met plezier volgen en ook echt bezorgd zijn!
Lieve mensen, nogmaals, met ons gaat het werkelijk geweldig! Er is gewoon het een en ander gebeurd, waardoor ik niet meer wil schrijven, privé gaan met mijn blog wil ik niet, zo zit ik niet in elkaar. Belevenissen die ik steeds schreef, waren voor iedereen om te lezen, ik wil niet een 'schifting' maken... al doet het echt pijn...ik schrijf zó graag...

Vanaf hier dus een ''Dank jullie wel'', dank jullie wel voor het meelezen, voor het meebeleven, voor het steunen, voor de reacties...voor alles! Ik heb jarenlang graag geschreven, bijna nooit hoefde ik voor een blog na te denken over wat ik zou schrijven, het ging gewoon vanzelf! Hopelijk hebben jullie er plezier van gehad, er misschien daadwerkelijk steun aan gehad of hulp in bijvoorbeeld een emigratie... per mail blijf ik voor deze mensen, die vragen hebben omtrent een emigratie, altijd te bereiken!

Een dikke knuffel van mij...

Liefs Karin

14 opmerkingen:

Anoniem zei

Dank je Karin voor alle trouwe posts die je gedaan hebt op je blog. Leuk om een inkijk gehad te hebben in jullie geweldige stappen. Tuurljk bracht het ons ook wel aan het twijfelen. Maar je weet nooit als de jeugd is uitgevlogen of wij verder weg willen gaan kijken. Maar het moet geen vlucht zijn en dat is het in onze huidige situatie.
Jullie zijn op een pracht plek geland en wie weet boeken wij als het geen kampeer weer is nog wel eens jullie mooie appartement.
Jammer dat er vervelende gevoelens zijn ontstaan. Heb je niet verdiend. Wij mochten ook nog persoonlijk met jullie kennis maken en dat was een warm welkom. Het gaat jullie goed en wij komen elkaar wel weer tegen op de digitale snelweg of live. Veel lieve groetjes Peter, Manuela en kinderen

huis tjokvol zei

Lieve Karin echt heel erg jammer met dit besluit maarik begrijp je zo goed waarom je dit besluit hebt genomen ,we houden contact.

Dikke kus van mij

Liesbeth zei

Jammer dat je zo'n besluit moet nemen.Het was heel fijn je blog te lezen,en ook op facebook zie ik vaak je berichtjes verschijnen.Langs deze weg kunnen we dus nog i contact blijven met elkaar.En wie weet...horen we elkaar later toch nog eens in blogland!

Veel liefs,

Liesbeth

Anoniem zei

Lieve Karin en familie.
Heel veel dank voor je leuke posts. Maar het is goed als je bij "jezelf" blijft.
En zeg nooit nooit. Wie weet kunnen we ooit weer eens genieten van jouw gezellige schrijven.
Veel genluk met je gezin in het zo mooie Oostenrijk.
Liefs van Josina.

linda zei

Hoi Karin,

Heel erg jammer maar je moet
doen waar jij en je familie je goed bij voelt.
Heb met veel plezier je blog gelezen, en wens
jou en je man en kids nog vele mooi gelukkige
jaren in Oostenrijk .

Groetjes Linda.

André H zei

Ja idd erg jammer was lange tijd vaste prik zo na het eten op de bank even lekker de blog lezen, jammer dat je de keus hebt moeten maken , we spreken elkaar wel via andere wegen ;-)

Anoniem zei

Hoi Karin,
Jammer dat je ermee stopt. Ik hoopte stilletjes dat je toch verder zou schrijven. Maar je moet doen wat goed voor je voelt.
Ik wens jullie alle goeds in Oostenrijk.

Groetjes uit Duitsland,

judith

Anoniem zei

Heb een tijdje niet gereageerd,had met iemand ook plannen om die kant op te gaan. Helaas anders gelopen.

Heb met plezier hier en daar een blog van je gelezen. Al kennen we elkaar niet.

Het ga jullie goed!! en wie weet....

Bedankt voor al die mooie blogs.
Lieve groeten Jolanda

Unknown zei

Goedemorgen Karin,

Na het lezen op het blog zag ik dat er niets meer geschreven wordt maar ik hoop iets te mogen vragen ivm het voorbereiden voor een mogelijke emigratie naar feldkirchen in karintie.

Heeft u misschien informatie over het onderwijs voor kinderen die niet zo goed kunnen leren.
Onze dochter is 11 jaar maar kan echt niet mee komen op school.
Is daar ook een voorziening voor in oosterijk?
En hoe hard zijn de kinderen tegen elkaar in een klas als een nieuwe leerling nog niet goed Duits kan? Ben namelijk er bang voor pestkoppen.


Met vriendelijke groet,

Danielle Hulsbosch
Papendrecht ( Holland)

Verstuurd vanaf mijn iPhone

Karin Fischer zei

Hoi Danielle,
zou je misschien mij jullie mailadres kunnen geven? Ik kan niet anders reageren namelijk... mijn mailadres: karinfischerhoman@gmail.com

Groetjes Karin

Unknown zei

Hoi Karin,

Ik heb een mailtje gestuurd naar het @adres hoop dat het aan goed is:-)
Danielle

Peter zei

Hopelijk geniet je van het Leven In Oostenrijk! Hoe hebben jullie het gedaan met de meubels? Wij willen namelijk ook emigreren.

Strijkijzer zei

Jammer dat je bent gestopt.

Kibani zei

Ik zou wel weer een blog van je willen volgen!