vrijdag 19 augustus 2011

Het is zover...

Wachten en wachten....tot het 17.15u is....

Het wachten is inmiddels voorbij, het is nu 20.20u en ik kan nu eindelijk zeggen:

ONS HUIS IS VERKOCHT!!!!!!!!!!!!!!

Heerlijk is dat zeg, geen getwijfel meer, geen opschrik meer als de telefoon gaat, nu kunnen we verder kijken. Volgende week tekenen we het huurcontract en dan krijgen wij vanaf 1 oktober de sleutel van ons voorlopige nieuwe huis....
Het is fijn dat het verkocht is, maar....het is wel echt nog ons huis, wij hebben het getekend, wij hebben het gemaakt zoals wij het wilden hebben....maar we zijn nu natuurlijk ook, vanaf het begin van de bouw gerekend, 10 jaar verder. In die 10 jaar is er veel veranderd in ons leven. Hahaha, we zijn zowaar 10 jaar ouder geworden, maar we hebben ook drie kids. Onze smaak heeft zich ook iets aangepast en onze wensen ook, dus als we nu weer zouden gaan bouwen, zou er een heel ander huis uit komen....ach, ik kan mij voorstellen dat ik bij de sleuteloverdracht het even moeilijk zal hebben, maar we willen vooral ook naar de toekomst kijken!!

Hopelijk slaap ik vannacht iets rustiger...

Geen opmerkingen: