maandag 19 september 2011

Internet en trouwdag

Hè hè, eindelijk weer een bericht van mij...dit keer was het niet alleen de tijd die ontbrak, maar ook het internet.... grrrr, sinds een paar weken hapert het internet bij ons, dan weer wel verbinding, dan weer niet. Ik heb er al eens eerder een melding van gemaakt bij de Telekom, vervolgens ging het even goed. Sinds gisteren is er weer geen internet, dus vanmorgen heb ik gebeld. Ze hebben al het mogelijke op afstand nagekeken en alles ziet er goed uit. Het ligt waarschijnlijk aan onze router. Het ding is ruim twee jaar oud en je raadt het al...er zit precies twee jaar garantie op!! De buurvrouw heeft met haar laptop ook geprobeerd om via ons netwerk in te loggen, maar dat lukte ook niet, als zij dit wel had gekund, dan had het aan de computer van ons gelegen, maar nu ligt het dus aan de router. Het gekke is, dat ik nu wel verbinding heb, maar dan met kabel...geen WLan dus, maal Lan. Haha, je moet me zien zitten, met een tafeltje van de kids inclusief stoeltje, half in de kast onder de trap...daar hangt namelijk de router!
Voor de maanden die we hier nog hebben te gaan, zouden we een router kunnen huren, ik heb er al wat info over gekregen en de prijs valt ontzettend mee, dus ik denk dat we dat doen, als ik nog iets meer info heb vergaard!

Het dolle weekend is voorbij....zaterdag hebben we Luuks verjaardag dus gevierd en de visite kwam mooi verdeeld over de ochtend en de middag. Luuk is goed verwend met precies de dingen die hij graag wilde hebben! Hij is er nu nog hebberig van...AFBLIJVEN dat is van MIJ....ze hebben alledrie vandaag een redelijk zware dag gehad, moe en niet te genieten...gisteren hadden we namelijk ook nog een bbq van mijn tante, dat is weliswaar niet laat geworden, maar het was er wel druk en er waren natuurlijk de nichtjes en nog anderen waar ze volop mee konden spelen, voor de kids dus wel vermoeiend, maarrrr...het was erg gezellig en goed geregeld met een enorme tent waar iedereen dus mooi droog in kon zitten (wat helaas ook nodig was....we hebben zon gehad, maar ook een enorme plensbui).

Nou ja en dan vanaf vandaag is het echte inpakken begonnen, inpakken deden we natuurlijk al wel, maar nu ook echt zichtbaar: fotolijsten van de muur, nog meer spullen uit de keukenkastjes, de garage staat nog voller dan hij al was....en dat allemaal op onze trouwdag!! Negen jaar geleden zag de dag er wel iets anders uit dan vandaag, maar ook toen stonden er al verhuisdozen klaar...dus zo heel erg veel verschil met de grote dag was er ook weer niet, hahaha, op de jurk en het nette pak na dan! Aangezien we de laatste dagen zoveel andere dingen dan anders hebben gegeten, hebben we vandaag, op onze trouwdag, dan ook gewoon aardappels, bloemkool en een gehaktbal gegeten!! En het smaakte heerlijk!!

Zo, volgens mij zijn jullie weer een beetje bijgekletst, hihi, vanuit de gangkast! Hopelijk blijft op deze manier het internet wel werken....dus als er weer een aantal dagen geen blog volgt, dan weten jullie waar het van komt!

Geen opmerkingen: