woensdag 30 november 2011

Einde forum en handbal

Gisteren heb ik mijn forum maar eens weer geopend...al een flink aantal weken (eerder maanden) had ik er al niet meer op geschreven of zelfs nog maar gekeken....daarvoor is een forum natuurlijk niet bedoeld. Vandaar dat ik het forum geleegd heb, ik krijg het eerlijk gezegd niet 'uit de lucht', maar ik heb wel de hele inhoud gewist en doorverwezen naar deze blog. Jammer natuurlijk, maar eerlijk gezegd vind ik een blog bijhouden veel leuker en makkelijker!

Maandag bij het ophalen van Luuk, vroeg Luuk of hij die middag een keertje bij handbal mocht kijken. Dat had hij al eerder gevraagd, zo'n drie weken geleden. Zijn vriendjes zijn er sinds kort ook bij. Het leek hem helemaal geweldig en super en gaaf en....hahaha, toen ik vroeg wat je dan bij handbal moest doen, was het stil....''ja, dat weet ik natuurlijk niet, want ik ben er nog nooit geweest!''
Tja, Jordy zit natuurlijk bij de voetbal en Luuk vind dat helemaal niets, hij heeft het wel een paar weken geprobeerd, maar euh...het was niet echt wat voor hem, zeg maar... vandaar dat we maandagmiddag naar Bad Bentheim zijn gegaan, naar de sporthal. Ik heb de trainster (toevallig een moeder van school, wist ik niet) gevraagd of Luuk een paar keer mee mag spelen om te kijken of hij het leuk vind. Dat was geen enkel probleem, ze vond het erg leuk, want er zijn heel weinig jongens bij die groep! Luuk heeft dus zijn sportkleren aangedaan en meegedaan met de les, samen met zijn vriendjes en vele 'oude bekenden'. Het blijkt dat er veel kindjes van de vorige Kindergarten meespelen, dat was natuurlijk wel erg leuk.
Luuk heeft het leuk gehad, zoals hij zelf zegt, maar ja, dat riep hij na de eerste keer voetbal ook, haha, we wachten af en gaan volgende week gewoon weer!

Geen opmerkingen: