dinsdag 6 december 2011

Nikolaus en bluf!

Vanmorgen is Thijs wel naar school gegaan, met zijn hoestdrankje en peniciline achter de kiezen....vandaag vieren ze namelijk Nikolaus op school en die best man komt ook echt langs. Vandaar dat ik gisteren met zijn juf had overlegd dat Thijs vandaag gewoon zou gaan, het is tenslotte niet (meer) besmettelijk en ze zouden het wel erg leuk vinden als hij er in ieder geval vandaag bij zou zijn...
Hij voelt zich gelukkig ook niet echt ziek, hij ziet er alleen wel zo uit...dikke oogjes, wit gezichtje en hij hoest flink en tja, hij zal vanmiddag wel weer flink afknappen, maar dan hoeft hij ook niets meer!
Ik ben benieuwd hoe ze het nu op de Kindergarten hebben!!

Zelf ben ik vanmorgen eindelijk weer naar de kapper geweest! Het was eigenlijk nog niet eens ontzettend lang geleden, maar achteraf is het in lengte de vorige keer te lang gebleven. Ik was er toen al na een paar dagen achter, dat het te lang was en ik wilde weer terug gaan om het bij te laten knippen, maar toen werd Thijs dus ziek en ben ik niet meer gegaan. Hihi, Erik zei in het weekend nog: ''bluf, dat je het helemaal stekeltjes-kort doet...''
Tja, sinds mijn haar er vorig jaar af is gegaan, hoeft Erik niet meer zo'n opmerking te maken!! Het is dus nu heel flink kort...stekeltjeskort!! Alleen voor heb ik nog een langere pluk/pony die ik altijd opzij heb en de plukjes bij de oren zijn er nog, maar verder!! Ik ben benieuwd of Erik de volgende keer nog zo'n opmerking durft te maken!! Hij moet vanavond het resultaat natuurlijk nog zien...en ik denk dat ik er vanmiddag weer even een kleurtje in doe, dan is het meteen helemaal klaar.

Geen opmerkingen: