vrijdag 2 maart 2012

Ziek en brood

Thijs is ziek...gisteren klaagde hij al over een zere keel en later ook van hoofdpijn. Vanmorgen kon je echt in zijn gezicht zien, dat hij niet lekker in orde is. Witjes om zijn neus, rood rond zijn ogen en ook wat dikker onder zijn ogen, een snotneus en nog steeds hoofdpijn en een zere keel. Hij is nu dus lekker bij mij thuis en helaas gaat zijn speelafspraakje vanmiddag niet door...en daar baalt hij vreselijk van! Hij wil met alle geweld naar Laura toe...het liefst er blijven slapen...met hetzelfde koppie als ik hierboven beschreef, beweerde hij vanmorgen dat hij zich helemaal goed voelde...''want dan kan ik naar Laura...''
Morgen heeft Thijs eigenlijk weer zwemles...als hij vandaag zo blijft, dan kan ik dat ook afbellen.

Vanmiddag wil ik weer wat broden bakken, die van vorige week zijn op. Jordy vind het volkorenbrood het lekkerste en Luuk en Thijs juist het witbrood. Erik en ik zijn ook allebei voor het donkere brood. Bij elkaar heb ik drie blikken, dus ik ben van plan om dan ook te proberen wekelijks drie broden te bakken, de rest halen we gewoon in de winkel.

Shaun staat nog steeds op zijn plek, bij de rest van de schapen, hij staat wel nog steeds veel bij zijn 'uitbraakhoek' en graast het gras rond de steen weg, die de boer op het gat in het hek heeft gelegd. Het lijkt er niet meer op, dat hij een nieuwe poging wil ondernemen om te ontsnappen...

Geen opmerkingen: