vrijdag 13 januari 2012

Drie koks

Stamppot wortelen met hachee!!

Zoals ik al eens schreef, vinden de jongens het erg leuk om bijvoorbeeld aardappelen te schillen. Vanmorgen had ik ze al gevraagd of ze zin hadden om vanmiddag de voorbereidingen te treffen voor de stamppot wortelen met hachee: ''graag!!''


hier zijn ze dus al druk met schillen en schrappen!!

Jordy

Luuk

Thijs


Het vlees, de uien, wortelen en aardappelen zijn klaar!
Nog wat kruiden erbij...en dan vanavond hopen dat het smaakt!
Haha, de aardappelen zijn wel wat veel, maar die waren al sneller geschild dan ik had gedacht!!
Zo de pan maar eens op het vuur zetten!!

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi,

Heerlijk! Johan vindt het ook erg leuk om mee te helpen. Toevallig had hij deze week weer zo'n week, als ik alleen al zei dat ik ging koken, was zijn eerste vraag wat mag ik doen?

Hij wil wel steeds vruchtensalade maken want die hebben ze een keer gemaakt op de Kindergarten.

Groetjes Corine