donderdag 26 juli 2012

Weer een dagje

Alweer een dag voorbij. Vanmorgen zag het er nog frisjes uit buiten, maar het was toch niet koud, maar wel bewolkt. Later in de ochtend klaarde het op, de zon kwam erbij en toen....warm!! De rest van de dag heerlijk buiten geweest. Vanmorgen zijn we naar het Atrio gegaan. Eerst met ons allen, de jongens moesten even mee naar binnen, naar de schoenenwinkel. Op mijn verjaardag hebben we gelopen, met Nico en Sandra en toen kwamen we een behoorlijk 'smal' paadje tegen en toen bedacht ik me toch echt dat de jongens alledrie nog op gewonen schoenen of gympjes liepen...dat kan natuurlijk niet!
Vandaar dat we naar de Hervis gegaan zijn en voor alledrie bergschoenen hebben gekocht! Hele mooie, ze moeten er nu nog met een paar flinke sokken in (gewoon twee paar), maar het zijn hele stoere Kilimanjaro's (...zegt mij verder niks, maar klinkt wel stoer), ze waren afgeprijsd en deze week ging er als aktie ook nog eens de MwSt. (BTW) vanaf, dus dat scheelde best wel weer veel.
Vanmiddag heeft Opa met de jongens de schoenen uitgeprobeerd en ze lopen goed!
De jongens (ook opa en Erik) zijn toen naar Villach gegaan en hebben even in de binnenstad en bij de Drau gekeken. Eriks moeder en ik zijn het Atrio gedeeltelijk rond geweest. Voor de tijd die we hadden was het winkelcentrum te groot. We hebben ook broodjes gekocht en wat beleg en toen we door de heren opgepikt zijn, zijn we naar de Villacher Springschans gereden en hebben daar ons een broodje gesmeerd en opgegeten en toen zijn we naar huis gereden.

Geen opmerkingen: