donderdag 13 oktober 2011

Druk druk druk

Nog steeds internet en de komende dagen blijft dit waarschijnlijk ook zo....maar nog niet via onze eigen aansluiting! De vorige bewoonster heeft mij vanmorgen weer gebeld om te zien of haar nummer nog steeds bereikbaar is, vervolgens heeft ze direct de Telekom weer gebeld en daarna mij weer......de meneer die haar belooft heeft de boel om te schakelen, is zijn belofte niet nagekomen, nu heeft een volgende meneer haar dezelfde belofte weer gedaan, maar hij verwacht niet dat het voor dit weekend nog iets gaat worden......tjonge, klant worden, kun je met één enkel telefoontje, maar zodra er ook maar iets van ze verwacht wordt, in dit geval een verhuizing, dan kun je weken bezig zijn, zonder resultaat!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Niet te geloven, maar ik ben nu te druk om me er heel erg over op te winden....

Zometeen de kids van school halen, het vriendje van Jordy komt gelijk mee. Vanmiddag hebben Jordy en zijn vriendje voetbal van 17.00u tot ongeveer 18.15u, daar breng ik ze heen. Luuk heeft vanavond Nachtwächterrundgang in Bad Bentheim, verzamelpunt 18.30 bij het kasteel....als ik dus Jordy weg heb gebracht, race ik naar huis en ga eten koken, zodat Erik en ik samen met Luuk en Thijs kunnen eten, daarna haal ik, samen met Thijs, Jordy en zijn vriendje weer op, breng het vriendje naar huis. Erik gaat intussen met Luuk naar Bad Bentheim. Als ik weer terug ben, moet Jordy nog eten en douchen en eigenlijk moet Thijs ook nog douchen....hoe laat Luuk en Erik terug zijn, weet ik niet.

Ik ben inmiddels al wat spullen aan het verzamelen die we morgennacht mee moeten hebben en voor vanmiddag heb ik nog een hele berg strijkgoed liggen.....tja, een samenloop van omstandigheden zullen we maar zeggen!!
Als Erik en ik volgende week terug zijn, hebben we samen met de kids gelukkig nog anderhalf week vrij....heerlijk vooruitzicht!!

Nu moet ik weg!!!!! Misschien heb ik morgen nog tijd voor een blog (als ik internet heb...) misschien ook niet.....en dan hopelijk vanaf volgende week woensdag zal het weer wat constanter worden in mijn blog...

Geen opmerkingen: