dinsdag 17 juli 2012

Mooie dag

Vandaag weer zo'n mooie dag als gisteren! Heerlijk weer! (alle nederlandse lezers even jaloers maken...). Vanmorgen was het eerst wel fris, maar al snel kon de lange broek verwisseld worden voor een korte! Aangezien ik vanmorgen wat opstartprobleempjes had met mijn rug (goh...) heb ik dus eerst maar even was opgehangen (Erik heeft de wasmand gedragen) en iets later ben ik op de fiets gestapt naar de huisarts. Ik heb een afspraak gemaakt voor een voorstelling bij de huisarts, dan kent hij ons en wij hem! Gelijk worden dan ook allerlei gegevens genoteerd, als ik dan dus plotseling naar de huisarts moet, dan weet ik hem te vinden en hoef ik geen moeilijke capriolen uit te halen. De jongens kunnen trouwens ook wel weer gewoon naar een kinderarts, zoals wij dat gewend waren, maar die zit in Villach en als Erik aan het werk zou zijn, heb ik geen auto bij de deur...ik ga er nog wel naar toe bellen, ik heb het nummer van de kinderarts al wel, maar de huisarts vind ik voor nu belangrijker! (ook voor de verzekering trouwens...voor een bepaalde verzekering gaan ze naar de huisarts bellen om navraag te doen of wij daadwerkelijk helemaal gezond zijn, anders krijgen we die verzekering niet....
Toen ik weer thuis was, ben ik met de jongens even naar de circustent gegaan, die iets verderop in Bad Bleiberg staat, om te kijken of we iets meer informatie konden krijgen dan alleen de begintijd, maar dat lukte dus niet.

Intussen was mijn rug weer opgeklaart en heb ik mijn oude kleren weer aangedaan en ben de tuin weer ingegaan (tjonge, het lijkt wel een hobby...). Erik is de slaapkamer gaan uitwitten.

Tegen 16.00u zijn we gestopt, opgefrist, andere kleren aan en naar het circus gelopen, dat om 17.00u begon. Het is wel een rib uit je lijf (vind ik), maar de jongens verheugden zich er al langer op en waren helemaal hoteldebotel toen de tent werd opgebouwd...en we hebben verder nog niks raars gedaan, dus de jongens waren eens aan de beurt voor iets leuks!
Eerlijk is eerlijk, het was een leuke voorstelling! Het was natuurlijk heel kleinschalig (de tent is ook opgezet voor één voorstelling...), maar toch werden er heel spannende acts, met zelfs pistewerk, vertoond, er waren paardjes, een hond, er werd met vuur gegoocheld, er was een hele leuke clown, die iedereen vreselijk kon laten lachen en die ook meerdere grapjes deed met hulp van mensen uit het publiek! De jongens waren in elk geval volledig in de ban toen we terugkwamen en als klap op de vuurpeil was er, toen we terugliepen, bij de buurman een grote graafmachine aan het werk....

Een goed gevulde dag dus weer!

Morgen op pad, weer naar Villach...gedeeltelijk voor Jordy's verjaardag en ook al voor die van Luuk...., we brengen weer puin weg, we gaan een vloer halen voor onze slaapkamer en we gaan boodschappen doen...

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi,

Had die buurman met z'n graafmachine niet even jouw onkruid weg kunnen halen ;).

groetjes Corine