donderdag 16 augustus 2012

Dubbel...

Dinsdagavond kregen we opeens telefoon, mijn tante! Ze belde vanuit Duitsland, dat ze onderweg waren naar ons...gezellig! Ze zouden woensdag later aankomen.
Aangezien wij woensdag dus een vrije dag hadden en nu toch echt wel weer iets met de kinderen wilden ondernemen èn dat we in de middag een eethoek konden ophalen, zijn we dus in de ochtend met de kinderen een eindje gaan wandelen naar het water (foto's vorige blog).
We waren tegen 13.45u terug, toen hebben we maar eerst even een boterham gegeten. Vervolgens heb ik via mijn ouders het mobiele nummer van mijn tante opgevraagd, want ik had wel gezegd dat we 's middags weg moesten, maar ik kon haar nog geen tijd vermelden. Ik zou het namelijk ook vervelend vinden, dat als wij net weg zouden zijn, zij eraan zouden komen...dan zouden ze misschien anderhalf uur op ons moeten wachten. Om 16.00u moesten wij in Villach zijn, bij de persoon waar we de eethoek op konden halen, dus ik heb vlak voordat we weggingen mijn oom en tante proberen te bellen...maar ja, zij hebben dus de mobiel uitstaan tijdens het rijden! We zijn dus weggegaan, maar ik heb wel even een briefje aan de deur gehangen met een tijdstip waarop we terug zouden zijn. Bij terugkomst waren ze er nog steeds niet, dus heb ik nog maar eens gebeld, want wat is later.... en ik wist ook niet of ze mee zouden eten...we hebben dus uiteindelijk gewoon eten voor onszelf klaargemaakt en hebben gegeten. De jongens werden al ongeduldig, want mijn oom en tante zijn met een camper en dat is natuurlijk wel interessant!! Vervolgens gingen de jongens naar bed en uiteindelijk tegen 20.30u kwamen ze eraan.

Ik wist eigenlijk niets...mijn tante is normaal geen persoon die lang blijft, dus ik had ergens verwacht dat ze vanochtend wel weer weg zouden gaan, maar opeens zei ze, dat ze vandaag zouden blijven en morgen weer verder trekken! Gezellig natuurlijk, maar ook wel gek...ze zijn heel hartelijk, leuk met de kinderen, maar opeens heb je onverwacht mensen op bezoek die je in de afgelopen jaren een paar uurtjes hebt gezien, mijn tante kan op dit moment niet veel, ze loopt slecht en gaat dus geen kant op...maar daar moet ik dus nog even inkomen, want ik vind het dan ook weer niet leuk, dat ik dan met van alles en nog wat bezig ga...dus dat doe ik dan ook niet, want als ze nu weggaan, zie je ook deze mensen weer lange tijd niet...heel dubbel allemaal. Het scheelt dat vandaag mijn rug ook totaal niet meewerkte, sinds lange tijd, dus ik had ook niet veel gekund. Het is gezellig en daar gaat het om!

Vanmorgen zijn ook Corine en haar twee kids geweest! Zij zijn vorig jaar naar Oostenrijk verhuisd en we hebben elkaar al twee keer eerder ontmoet en nu konden ze dus bij ons op de koffie komen, de kinderen hebben goed met elkaar gespeeld en dat is natuurlijk ook wel weer een keer fijn!!

Vanavond hebben we allemaal spaghetti gegeten, we drinken nu een bak koffie en dan is de dag alweer om!

Geen opmerkingen: