woensdag 19 december 2012

Stuiteren

Naar aanleiding van de reactie's op mijn blog van gisteren, weet ik, dat ik dus niet de enige met het muts- en haarprobleem! Altijd fijn om 'bondgenoten' te hebben, hahahaha! Het meest aangedragen worden de oorwarmers...of zo'n band...zou een optie kunnen zijn, maar helemaal weg gaat het probleem er niet mee en geloof me, met minus 16 graden, wil je graag een muts op...

De dagen naar de kerst toe, schieten al behoorlijk op! Gisteren weer een keer in de kerk geweest om te oefenen met Luuk en Thijs (ben nog nooit zó vaak in zo'n korte tijd in de kerk geweest) en komende zondag is de generale repetitie! In huis houd ik de boel bij, boven in de slaapkamer en de keuken is het gipsen bijna klaar. De jongens komen al stuiterend de dag door...pffff, wat zijn ze druk met z'n drieën zeg...het Chriskindl mag van mij komen...ze struikelen over elkaar heen, kom er op de Kindergarten achter dat Thijs een klein gaatje in zijn achterhoofd heeft, onder zijn muts, omdat hij achteraf achtergekomen, over Jordy gestruikeld is, er ligt er steevast één eerder in bed en niet omdat ze moe zijn, maar voor straf...
Donderdag ga ik naar Villach voor de laatste boodschappen, vrijdagochtend is het Weihnachtsfeier op de Volksschule van Luuk en Jordy en vrijdagmiddag, na het werk, wil Erik de plafonds in de keuken en de slaapkamer boven gaan schuren (dat wil ik mijn rug niet aandoen) en dan zaterdag willen we eigenlijk deze twee ruimte's helemaal uitwitten. Zondag dus eerst de generale repetitie en daarna de kerstboom maar even optuigen.

Ik denk dat we zo aardig de week doorkomen tot de kerst...

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Jij verveelt je niet en je hoeft je niet te vervelen de komende tijd geloof ik.
En dat stuiterballengedrag herken ik ook bij de kleinzoons. Maar ja gezond teken toch...
Groetjes van Josina

huis tjokvol zei

lekker druk dus,succes deze week.


gr yvonne