vrijdag 15 juli 2011

Bezichtiging, zwemmen en logeren

Zo, daar ben ik weer! De bezichtiging van 16.00u ging niet door, maar daarentegen kwam er wel iemand om 15.00u. Voor het eerst een Nederlandse man. De man was helemaal tevreden: 'dit is precies wat ik zoek...' Helaas was zijn vrouw er niet bij, door meterkastproblemen in hun huidige huis (ze wonen in Amersfoort), maar daarom komt de man morgen met zijn vrouw nog eens terug! De man gaf gelijk aan dat geld geen probleem is, dus als hij 'ja' zegt, dan gaat het gewoon door... (alsof je een paar schoenen koopt). Inmiddels ben ik iets rustiger en denk nu: jaja, morgenvroeg komt de mevrouw en dan hebben ze opeens van alles bedacht waardoor het toch niet doorgaat, we zullen morgenvroeg zien!
Deze meneer had trouwens een Nederlandse makelaar bij zich, zij komt uit Bad Bentheim en gaf gelijk aan, dat als het doorgaat, zij nog wel een huurwoning in Gildehaus heeft voor ons...ik moet zeggen, het klinkt allemaal natuurlijk wel erg positief, maar dat hebben we eerder meegemaakt!

Gisterenmiddag zijn we lekker naar het zwembad geweest...DRUK (er bleek in het wedstrijdbad een poolparty te zijn...wist ik veel!) was het er! Ontzettend druk en dat vind ik dus helemaal niets, maar ja, de kids vermaken zich er wel om! We hadden ons avondeten (o.a.broodjes met ei) meegenomen en toen we dat op hadden, begon het rustiger te worden, gelukkig. Het laatste uurtje was het dus wel prettig, het kinderbadje hadden we voor onszelf, Jordy en Luuk konden steeds van de glijbaan zonder wachttijd...daarna hebben we ons uitgebreid gedouched en aangekleed en we waren om ongeveer 20.00u weer thuis, de kids konden dus zo door hun bed in (hihi, ze hebben geen twee minuten wakker gelegen!).

Vanmorgen na het opstaan hebben we de tassen samen ingepakt en toen was het voor de kids wachten op Opa en Oma! Tegen 10.00u waren mijn ouders er, we hebben nog een kop koffie gedronken en toen zijn ze weggegaan. Ik ben aan de poets gegaan voor de (toen dacht ik nog) twee bezichtigingen, boven en beneden alles weer schoon en opgeruimd, tja en toen was ik klaar en was het helemaal stil in huis! Raar hoor, ik ben dat niet echt gewend, met drie kids is er altijd wel rumoer (hihi, lees: geruzie, geschreeuw...) in huis!
Vervolgens stonden dus om 15.00u de beide makelaars voor de deur en de man voor de bezichtiging. Onze eigen makelaar vertelde op het eind dat de bezichtiging van 16.00u niet doorging, of het een probleem was, dat deze mensen volgende week een keer aan het begin van de avond langs mogen komen. Ze zei er gelijk bij: als het dan nog nodig is...

Morgen het volgende bericht!!

Geen opmerkingen: