maandag 11 juli 2011

BBQ, logeren en de makelaar

Gisteren hebben we uiteindelijk weinig gedaan. Het weertje was goed, we zijn eigenlijk de hele dag buiten geweest, nog een balspel met de jongens gedaan en heerlijk gebarbequed...weinig bijzonders dus, maar wel heerlijk ontspannen.

Vanmorgen heb ik Jordy naar mijn schoonouders gebracht, hij mag er blijven logeren. Ik heb nog even zijn fiets in de kofferbak meegenomen, dan kan hij samen met mijn schoonvader nog een stukje fietsen of zo! Verder heb ik daarna zelf boodschappen gedaan bij het winkelcentrum, dan hoeft Erik dat deze week ook niet meer na het werk!
Luuk is vanmiddag bij een vriendje aan het spelen en Thijs zit op dit moment (16.00u) even totaal vermoeid Peter Pan te kijken, hij is vanmorgen, net als Luuk, wel naar school geweest en we hebben Luuk even op de fiets weggebracht (Thijs dus met zijn eigen fiets) en nu kan hij wel even een rustmomentje gebruiken!

Zoals gezegd ben ik inmiddels met het fotoboek voor Luuk begonnen...ik doe nu gewoon een paar pagina's ineens klaar maken met foto's en dan stop ik ermee, anders ben ik het straks zo weer zat! Haha, dit is dus de straf voor het vele fotograveren wat er dus gedaan is!

Tjonge, de makelaar heeft net toch nog gebeld! Vrijdag hebben we weer een bezichtiging, wederom een jong stel. We zijn benieuwd en ach, dit keer worden we tenminste weer voor die tijd gebeld, hihi, wel zo prettig!

Geen opmerkingen: