zaterdag 9 juli 2011

Heerlijk weekend!

Zoals verwacht heb ik gisteren niets gehoord van de makelaar...dan wachten we maandag maar weer af!
Vandaag heeft de schuine overbuurman nog wel een poosje met Erik gekletst. Erik was bezig met de auto en hij kwam er even bij staan, even later vroeg hij waarom we eigenlijk het huis te koop hadden staan. Bijna iedereen in de buurt weet wel waarom, alleen deze mensen spreken we niet heel vaak. Erik heeft het uitgelegd en toen bleek dat de overbuurman gisteren iemand op visite had gehad, die dat had gevraagd. Deze persoon had van alles willen weten over ons huis, daar kon de schuine overbuurman best wel wat over vertellen, want tijdens de bouw hebben Erik en hij vaak gekletst, bij elkaar in het huis gekeken tijdens het bouwen, over en weer wat geleend enzovoorts. Nu neemt de schuine overbuurman dus weer contact op met die persoon en kan uitleggen waarom wij willen verhuizen...wie weet levert het wat op!

Dit weekend hebben we een heerlijk rustig weekend. Erik is dus met de auto bezig geweest, Thijs en ik zijn naar de kapper geweest, ik heb de tuin weer netjes gemaakt, bedden verschoond...de bedden doe ik normaal gesproken nooit in het weekend, maar ja, Jordy is al vrij en ik vind het niet leuk om maandag de hele dag met de bedden en het wassen/drogen/strijken bezig te zijn, vandaar dat ik vandaag al een begin heb gemaakt!
Morgen hebben we nog zo'n lekkere dag, heerlijk hoor! Lekker wat leuks met de kids ondernemen. Erik heeft deze week een paar keer overgewerkt en daardoor de kids wat minder gezien, dus dan is zo'n weekend als dit zeer welkom!
Volgend weekend zal al druk genoeg zijn, aangezien we dan de verjaardagen van Jordy en mijzelf vieren! Zaterdag taarten maken, versieren, snoepzakjes klaarmaken en al dat soort voorbereidingen en dan zondag vieren we de verjaardagen! En dan.........schiet het al een heel eind op voordat we op vakantie gaan! Jippie, over twee weken zitten we namelijk, als alles natuurlijk verloopt zoals het zou moeten verlopen, in Oostenrijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zojuist mijn schoonmoeder aan de telefoon gehad, Jordy mag er een keer alleen logeren, zonder Luuk en Thijs. Dan krijgt hij een keer de volle aandacht van Opa en Oma! We hebben afgesproken dat ik Jordy er maandagochtend naar toe breng en dat Erik Jordy dinsdag na zijn werk weer ophaalt. Luuk en Thijs zullen er waarschijnlijk minder blij mee zijn, maar zij zijn gewoon een andere keer aan de beurt en ze hebben ook nog geen vakantie!

Nou, vanavond had ik pizza gemaakt, gewoon zo'n zelfmaakpakketje van de Aldi, hebben we regelmatig gehad en is altijd handig, omdat de ene met salami wil en de andere met ham en de derde zonder...maar nu was er iets veranderd, de saus...vreselijk wat was die pittig/heet gemaakt zeg, de kids vertikten verder te eten, zelf brak me het zweet uit en de bekers drinken waren na drie happen leeg!! De jongens hebben een wit bolletje gegeten en zelf hebben we zoveel mogelijk van die saus weggeschraapt! Niet echt meer voor herhaling vatbaar zou ik zeggen...

Geen opmerkingen: