woensdag 6 juli 2011

Tandarts, afbakbroodjes en Bamberg...

Eindelijk heeft Jordy het erop zitten en echt waar, de jongen is gesloopt...hij zat er vanmiddag helemaal doorheen, hij heeft even leuk gespeeld en toen languit op de bank voor de televisie gelegen, normaal wil ik dit niet zomaar midden op de dag hebben, maar hij kon gewoon niet meer!

Morgenmiddag weer eens naar de tandarts, Jordy, Luuk, Thijs en ik! Ben benieuwd of Thijs dit keer wel zijn mond open doet, hahaha, de vorige keer hadden we ook netjes uitgelegd dat de tandarts alleen even zijn tandjes zou gaan tellen en in huis deed hij keurig voor, hoe hij daarna bij de tandarts zijn mond open zou doen...nou, vergeet het maar, hij hield bij de tandarts zijn lippen stijf op elkaar!! Morgen nieuwe kans!

Ik heb inmiddels een mailtje terug uit Oostenrijk en ja, we kunnen er ook gewoon broodjes in afbakken!! Prettig om te weten, dan kunnen we gewoon vaker afbakbroodjes halen, want ik heb een ontzettende hekel aan droog brood...en voor de Oostenrijkkenners, jullie weten dat het brood daar na een dag zo droog is als Sinterklaas zijn...en aangezien we geen koeling of vriezer hebben èn we niet dagelijks naar een winkel willen, is dit een mooie oplossing en (hihi) helemaal geen vervelende oplossing!!

Morgen gaan Jordy en ik samen zijn schoolspullen nakijken, wat moet vervangen worden, wat kan weg en we kunnen de boeken bestellen. Gelukkig is het dit jaar niet zo'n grote aanschaf als vorig jaar...alleen een paar schriften erbij aanschaffen en de rest wat vervangen zou moeten worden, heb ik allemaal thuis (vorig jaar grootverpakkingen aangeschaft...).

Tevens wil ik morgen nogmaals op de kaart kijken, ik kreeg van Mieke te horen dat zij altijd via Kassel en Bamberg rijden, ik denk dat wij die route ook gaan volgen, ik had alleen niet de goede kaarten beneden liggen, morgen even van zolder plukken!! Je hoort nog wel van mij Mieke!

Geen opmerkingen: