dinsdag 5 juli 2011

Holzherd en Silo

Gistermiddag voor de zoveelste keer op pad geweest voor Luuks schoenen. Zoals ik al eerder vermelde, heeft iedereen iets van een bergschoen, behalve Luuk. In Oldenzaal hebben we 4 schoenenwinkels afgestruind, hier in de buurt al een paar en ik heb even gebeld met de Intersport Megastore. Aangezien dat allemaal niets is geworden, hebben we besloten om dan maar een gewone stevige schoen met een redelijke profielzool te halen. Die hebben we dus gisterenmiddag gevonden, in Bad Bentheim, pfffff, weer een missie geslaagd! Gisterenochtend ben ik zelf Bentheim al even in geweest om een paar spijkerbroeken voor Luuk te kopen, hij heeft er in de afgelopen 3 weken maar liefst DRIE doorgesleten! Nu waren het ook allemaal al wel oudere broeken hoor, die hadden totaal geen schuld en we hebben er nu gewoon korte broeken van gemaakt, ze gaan dus nog mee.
Nou, dan hebben we nu hopelijk alles weer goed aangevuld en hoeven we voor de vakantie niet meer op pad...dat is nou namelijk niet iets wat ik graag doe: shoppen!

De nieuwe toilettasjes van de kids heb ik even aangevuld met voor ieder een eigen kleine haarborstel en ik heb zo'n setje 'vliegtuigcontainertjes' gehaald, dat is dus een setje met 3 lege flesjes, 3 lege potjes, 3 spateltjes en een tasje, om zelf zalfjes of zeep in te doen, voor maar € 1,50!! Ze hebben dus straks een complete toilettas, met eigen spullen, geen ruzie dus!!

Hihi, ook heb ik gisteren een mailtje gestuurd naar de eigenaar van ons vakantieadres. Er zit namelijk een 'Holzherd' in om op te koken en volgens mij ook om in te bakken, op vuur....nu heb ik dus voor de zekerheid even nagevraagd of je er ook voorgebakken broodjes in af kunt bakken, dat is wel handig om te weten voor de eerste zondag in ieder geval! (en vervolgens natuurlijk ook voor de rest van de vakantie!)
Het antwoord moet nog komen, maar ik ben benieuwd!

Ik heb Jordy net opgehaald van zijn vriendje op de boerderij, ze hebben er Silo gemaakt, helemaal te gek natuurlijk ze hebben de hele middag op een tractor en Häcksler mee mogen rijden. Haha, zijn vriendje van 7 heeft zelfs een groot deel van de middag alleen mogen rijden, OP de Silo!! Jordy vind het er helemaal geweldig, hij heeft er meegegeten, met alle stoere tractorrijders en hij vindt het inmiddels al heel normaal om door de koeienstal te lopen en de aanwezige honden om zich heen te hebben! Tot op heden is dit volgens mij echt zijn droom...en dat al vanaf dat hij kan praten...

Geen opmerkingen: