dinsdag 12 juli 2011

Kindergarten, ramen lappen, fietsen

Vanmorgen heerlijk rustig opgestaan! Jordy is er natuurlijk niet en Luuk heb ik vandaag weer een dagje vrij gelaten. Ik heb op de Kindergarten afgesproken dat Luuk op dezelfde dagen komt als Thijs, tot aan de vakantie. Dat is dus op maandag, woensdag en donderdag. Luuk lag dus alleen op de kamer en dan kan hij dus heel rustig zijn en Thijs slaapt dan ook langer door, heerlijk!! Ik heb, met de onderbreking van Erik die uit bed ging, tot 7.45u geslapen!! Dat is voor mij echt uitslapen!!

Vanmorgen eerst alles stofgezogen, toen hebben we fruit gegeten en daarna zijn we op de fiets gestapt. Ik moest nog even langs de bank en naar de Postenbörse. Thijs is helemaal op zijn eigen fiets meegefietst! Een kleine 5 kilometer hebben we wel gemaakt, knap hoor van dat kereltje!! Vanmiddag heb ik buiten de ramen maar weer eens gelapt (dat zal echt nooit een hobby worden: ramen lappen...), zo zijn ze voor de bezichtiging weer een beetje helder en dit weekend voor de verjaardag ook weer...

Na de vakantie gaat Thijs ook naar de Kindergarten, hij zit nu nog op de Krippengruppe. Heel gek lijkt mij dat, Thijs gaat dan namelijk ook 5 keer per week...Thijs zelf heeft er ontzettend veel zin in, hij vraagt nu al steeds naar welke groep hij toe moet (het is één gebouw waar de Kiga en de Krippengruppe zit). Hij heeft al twee keer een 'Schnuppertag' gehad en vond het helemaal gaaf...hopelijk vindt hij dat over een aantal weken nog steeds zo!!

Nou, Jordy is ook terug van zijn logeerpartij: zeer moe, maar heel voldaan! Hij heeft het geweldig gehad, heeft heel veel met Opa gefietst en ze zijn ook nog naar de verjaardag van 2 nichten van ons geweest, zij zijn 18 geworden! Jordy heeft natuurlijk weer van alles meegekregen naar huis, om mee te spelen en ook iets om op te eten...goed verwend dus! Hij was zelfs zo moe, dat hij vrijwillig tegelijk met Luuk en Thijs naar bed is gegaan, terwijl hij normaal wat later mag...hahaha!

Morgen gaan Luuk en Thijs weer naar school, dan kan Jordy lekker uitrusten!

Geen opmerkingen: