woensdag 26 oktober 2011

Back online.......EINDELIJK!!!!!

AAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Pffff, even een afreageermomentje.....
Na 19 dagen hebben we dan eindelijk ons eigen telefoonnummer weer terug! Tevens ook weer internet via ons eigen 'systeem'. Wat een K-Tbedrijf is de Telekom zeg, echt waar. Ik heb inmiddels een hele stapel brieven van de Telekom liggen, met allemaal Auftragbestätigungen en zwischeninformation....ik heb ook drie keer een SMS ontvangen met een 'dank' voor de opdracht van de verhuizing.....en dan durven ze die ook nog af te sluiten met 'Uw Telekom'.....en weet je wat het lulligste was? Als je ons telefoonnummer draaide, gaf die een normale toon aan, mensen die ons dus probeerden te bellen, hebben gedacht dat we òf veel van huis weg waren òf dat we ze gewoonweg niet wilden spreken....of zoiets....maar, bij deze, het werkt allemaal weer, dus ik zal erover ophouden....oja, het is pas afgehandeld als wij onze tegemoetkoming hebben ontvangen....de vaste lasten van de bijna drie weken is ons terugbeloofd en ook de overzetting van het telefoonnummer naar het nieuwe adres hoeven wij niet te betalen.....hebben ze ons beloofd....

Vandaag is Erik jarig! Hihi, dus dat vanmiddag opeens onze telefoon weer werkte, was dan wel weer een leuk bijkomstig cadeautje! Vanmorgen zijn Eriks ouders geweest, samen met Eriks zusje en ook Eriks broer en schoonzus waren er met de jongste van de drie. Nu is Erik even op de fiets met de jongens naar het bos, even lekker uitwaaien. Erik heeft deze week lekker nog vrij.
Morgen gaan we weer naar het 'oude' huis en ook zaterdagochtend nog en dan hebben we het hopelijk allemaal klaar en dan hebben we dinsdag de sleuteloverdracht....het voelt wel wat vreemd nu, het komt steeds dichterbij dat je echt niet meer naar je eigen gebouwde huis kunt en dat het van andere mensen zal zijn...ons huis.

Ik zal nu eerst even de laatste paar blogs moeten nalezen, om te weten wat ik nu allemaal verteld heb en wat niet....anders gaan jullie nog denken dat ik last heb van een bepaalde ziekte als ik van alles dubbel ga zitten vertellen! Ik wilde nu in ieder geval even laten weten, dat ik er nog ben en het blog niet vergeten ben, maar ik had dus echt totaal geen internet.....vanaf nu zou het dus weer blijvend moeten werken...en daar ga ik ook vanuit!!!

Geen opmerkingen: