donderdag 27 oktober 2011

Bijna klaar

Vanmorgen weer druk aan de poets geweest in ons 'oude' huis....de keuken is helemaal schoon, de badkamer is klaar en de ramen boven zijn gelapt. Erik heeft alle gordijnroedes eraf geschroefd en nog andere dingetjes in orde gemaakt. Zaterdag gaan we, als het goed is, voor de laatste keer er naar toe. Dan moeten beneden nog de ramen gelapt worden, de bijkeukenkasten moeten nog uitgenomen worden en de wc beneden krijgt nog een poetsbeurt. Vervolgens kunnen we het hele huis stofzuigen en dan is het wel klaar.
Het is toch nog meer werk als dat we van te voren gedacht hadden. Het lijkt niet zo veel, vooral omdat het huis toch leeg is....maar ja, met zo'n grote keuken qua bergruimte (en dus schoonmaakwerk) en een flinke badkamer en vooral veel ramen is het toch wel veel werk...maarrrrr, we zijn dus 'bijna' klaar!!

Voor degenen die ons huis nog niet kennen, ik zal even twee foto's plaatsen........


Nou ja, dit laten wij dus achter ons....

Erik is nu met de kids aan het zwemmen, ik kan jammer genoeg niet mee, ik moet zo naar de arts....ik ga er dus nu ook even een eind aan breien, dan kan ik me klaarmaken, anders kom ik nog te laat...

Geen opmerkingen: