maandag 9 januari 2012

Meest gehate huishoudelijke klus...

Bleerrrrgghhh, ben begonnen aan mijn meest gehate huishoudelijke klus.......ramen lappen. We zijn er in dit huis wel iets op vooruit gegaan, het zijn er nu 'nog maar' 20 flinke ramen en dan nog de voordeur erbij...bah, wat een rotkarwei! Ik had nog raamstickers op de ramen, van kerst....Jordy had al een paar keer gevraagd wanneer ik die stickers nu eindelijk eens van de ramen af zou halen....mijn antwoord was: zodra ik zin heb om ramen te lappen...maar ja, als ik daar op moet wachten, kan ik de stickers er op laten zitten tot de volgende kerst...hahaha en aangezien we hier dan niet meer wonen, heb ik toch besloten om ze er vanmorgen te verwijderen!
Ik moet toegeven, Jordy mag dan een jongen zijn, maar hij heeft oog voor detail....hij zag dat de raamstickers weg waren en keek nog eens: ''hé, je hebt de ramen ook gelapt!'' Ik ben alleen bang, dat dit meer zegt over hoe de staat van de ramen wás, dan het oog voor detail....
Beneden moet ik buiten de ramen dan nog wel lappen, maar daar was vanmorgen gelukkig het weer niet naar, dus dat doe ik later deze week. Boven heb ik ze wel van buiten gedaan, want op de tuindeuren daar, kan de regen niet bijkomen en de andere zijn dakramen, die heb ik snel even gekiepeld en gezeemd. (Ik bedenk me net dat ik eigenlijk nog twee dakramen, op de 'zolderruimte', vergeten heb....hmmm, zijn het toch nog 22 ramen...).

Zojuist heeft Luuk weer gehandbald, hij vond het weer leuk!
Thijs was vanmorgen al moe, heeft zijn brood niet opgegeten en vanmiddag kreeg hij zijn brood ook niet op...voor degene die Thijs kent, weet je dat dit toch wel uitzonderlijk is....Thijs eet áltijd zijn brood op...na het brood eten, moest hij van mij een half uur op de bank liggen, Jordy was huiswerk aan het maken en Luuk en ik waren samen een Freundebuch aan het invullen voor een vriendje van Luuk, dus Thijs was alleen in de kamer, maar hij gaat gewoon echt niet slapen....vanmiddag met het ophalen van Luuk, viel hij in de auto in slaap....oh, ik hoop zó, dat dit gewoon echt alleen vermoeidheid is......................

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Karin,

Wat vindt jij van de badkamer? Als je die beter vindt, kom dan toch maar wat dichter bij Lendorf wonen dan ruilen we. Ik vind echt de badkamer het meest vreselijke om te doen terwijl ik fluitend ramen lap.

Klinkt niet echt handig bij Thijs. Als Johan stopt met eten dan weet ik ook al hoe laat het gaat worden... ziek. Hopelijk valt het mee bij Thijs.

Groetjes Corine