dinsdag 24 januari 2012

Texel en broeken

Dit weekend gaan we weg!! Haha, niet naar Oostenrijk, maar we hebben een Last Minute naar Texel geboekt!! Vrijdagochtend vertrekken we en maandag ergens in de middag komen we terug!
Luuk vraagt al erg lang: wanneer gaan we weer eens naar het strand? Vorig jaar wilden we een keer zoiets boeken, maar vonden we de prijzen nu niet bepaald 'last minute' en aangezien Jordy komend weekend een lang weekend heeft (maandag en dinsdag vrij), heb ik de site's nog eens nagekeken, omdat dit natuurlijk geen nederlandse vakantieperiode is. Vandaar dat we nu dus hebben geboekt, met de keus voor de kids uit twee parken, eentje in Den Haag aan het strand en de andere op Texel...tja, dan is de keus niet zo moeilijk!! We hebben wel eerst even de veerbootkosten bekeken, hahaha, het is natuurlijk niet de bedoeling dat we een last minute boeken en vervolgens het geld alsnog kwijt zijn aan de oversteek!! We nemen de fietsen mee, dus dan kunnen we daar ook wat makkelijker uit de voeten.
Wij zijn geen mooiweerstrandgangers, dus als wij naar het strand gaan, zul je ons er hoogzomer in ieder geval niet treffen. De vliegers gaan mee, net als de regenlaarzen en pakken, warme ski-broeken (het zou wat kouder worden dit weekend) en wij vermaken ons wel!!

Vanmiddag ben ik met de kids maar eens even naar de winkel gereden...Thijs kwam gisteren met zijn DERDE kapotte broek (binnen 2 weken...) en Luuk had er al aardig wat versleten en afgelopen weekend ging er weer een broek kapot van Luuk, toen had hij er nog maar twee over...Tjonge jonge, ik ben blij dat ik niet van die hele dure broeken heb voor de kids.... Ik heb wel eens geprobeerd een broek te repareren, met naald en draad...één middag heeft het gehouden! Vervolgens heb ik al op meerdere broeken van die knie-plakplaatjes gestreken, die houden het hooguit twee dagen....ik gooi de broeken niet gelijk weg, ze krijgen ze naar de Kindergarten nog wel een paar keer aan, maar dan houdt het ook echt op en is de volledige knie zichtbaar...pffffff, jongens!!!

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Karin,

Tja, ja gaat natuurlijk geen kapotte broeken mee verhuizen maar ik repareer ze wel...

Die plakplaatjes stik ik altijd nog een keertje vast met de machine anders houdt dat inderdaad niet.

Voor van de zomer heb ik al korte broeken genoeg voor de jongens ;) als ze te versleten zijn, knip ik ze af.

Fijn dat het zo positief was over Luuk. Mijn Nederlandse accent zal nog wel even duren voordat het weg is :(.

Groetjes Corine