donderdag 26 januari 2012

Inpakken en gemeente Treffen

Even een berichtje...
Nou, de meeste spullen zijn ingepakt, de aanhanger is beladen met spullen en fietsen....Morgenochtend gaat Jordy nog even naar school tot 10.30u en in die tijd kunnen we hier de laatste spulletjes inpakken en ik wil eigenlijk nog even snel de bedden afhalen en wassen en drogen....moet net kunnen, in ieder geval het meeste...dat scheelt mij volgende week weer....

Vanmorgen had ik trouwens al een mail van de gemeente Treffen, onze 'Ansuche' is aangekomen (ik had gevraagd of ze een mailtje wilde sturen zodra de post over was...) en tot mijn verrassing zat er gelijk een aanbod van een woning bij!! Jammer genoeg zitten er geen foto's bij, maar het is wel een vrij grote woning met 3 slaapkamers, in een Wohnanlage op de 1ste verdieping... de huur die vermeld wordt is inclusief Heizung en Betriebskosten en zit met het bedrag echt aan de 'rand' van wat wij in gedachten hebben. We hebben tot 3 februari de tijd om te reageren...

Vanmiddag nog even bij ons neefje in het ziekenhuis geweest...pffff, heel gestaag zit er wat verbetering in, maar het duurt wel lang zo....echt sneu hoor, hopelijk mag hij snel weer naar huis!!

(ps. de komende dagen is er geen blog...)

1 opmerking:

Anoniem zei

Heb al gereageerd op het oostenrijkforum.
Lees mijn berichtje daar maar even.
Als ik ergens mee kan helpen, dan hoor ik het graag.
Groeten,
Twan Gielen
www.hotel30.at