zaterdag 21 april 2012

Nieuwe look en accu

Even wennen, de blog heeft (voor mij) een nieuwe look. Gelukkig zit er gelijk een kleine video bij om al dit nieuwe te laten zien, even weer zoeken voor mij dus, als het goed is, is er voor jullie niets veranderd!

Thijs is bij de zwemles, Erik is mee, Jordy en Luuk kijken nu naar de Smurfenfilm en ik heb een cake gebakken (de jongens hebben erbij geholpen) en een brood gaat zo de oven in. Vanmiddag heb ik voor het eerst in Duitsland een Konfirmations-feestje. Dit is net zoiets als de Kommunie of het Vormen bij de katholieken. Alleen de vrouwen uit de Nachbarschaft zijn uitgenodigd...heel apart, maar ik ben wel benieuwd of het gewoon koffie drinken is, of dat het, zoals hier vaak gebruikelijk is, weer een groot eetfestijn zal worden...

Donderdagavond heeft Erik uiteindelijk de open sollicitatie kunnen versturen naar Infineon. Hetgeen waar wij niet uit konden komen, door de engelse taal, heeft Erik gewoon aan zijn baas gevraagd!! Haha, dat is Erik dan weer, hij is naar zijn baas gegaan en heeft gevraagd: ''hoe goed is jouw Engels?'' De baas vond het geen enkel probleem en heeft Erik erbij geholpen om de papieren compleet te maken! Nu is het dus afwachten hoe lang het duurt voordat er een reactie komt, want een reactie komt altijd, dit staat op de site en heeft de mevrouw die Erik gesproken heeft, ook gezegd. Erik heeft ook het bedrijf gebeld, die hij via een bedrijf in Bleiberg-Kreuth door had gekregen, alleen was bij dit bedrijf alleen de vrouw aanwezig en zij ging er niet over, Erik kan maandag weer bellen. Spannend hoor, dit allemaal.

Gisterenmiddag kwamen mijn ouders onverwacht even op de koffie en zo konden Jordy en Luuk hun skeeler-kunsten laten zien! Sinds vorige week moesten opeens de skeelers uit de kelder, omdat een buurmeisje gevraagd had of ze ook gingen skeeleren...wij hadden al meerdere pogingen gedaan, die steeds op niets uitliepen en nu? Binnen een dag, skeeleren ze!!
Verder zijn er gistermiddag twee kindjes om te spelen geweest, Thijs zijn vriendinnetje en een vriendje van Luuk. Jordy is naar de buurjongen gegaan en heeft de rest van de middag daar gespeeld.

Morgen hebben we heerlijk niets op de planning staan, gewoon niets....dan kan ik misschien mijn accu weer een beetje opladen...

Geen opmerkingen: