donderdag 14 juni 2012

Auto en bobbel

De meneer van de auto is langs geweest. Hij wil liever (begrijpelijk) de auto met TÜV-keuring kopen. Dat kan, maar dan blijft de prijs niet bij het bedrag wat Erik gezegd heeft, die was zonder keuring. De meneer wil ook graag nog een bekende van hem naar de motor van de auto laten kijken, nou , dat mag, in eerste instantie hebben we afgesproken dat hij zijn bekende zou bellen en dan vanmiddag of begin van de avond de auto even ophaalt (geen zorg, het is een betrouwbaar stel en we weten waar ze wonen...hahaha) en de bekende er even naar laat kijken. Als de motor goed is, dan willen ze de auto zeker kopen en dan ook vlot als het kan.
Iets later kwam de man weer terug en noemde een bedrag wat ze voor de auto willen geven als de auto gekeurd is. Daar zijn wij mee akkoord gegaan en vanmiddag haalt inderdaad hij of zijn vrouw de auto even op om ermee naar die bekende te gaan. Ik ben vanmorgen naar de garage gegaan en gevraagd en eventueel zou de auto morgen al in orde gemaakt kunnen worden, inclusief keuring! Als de mensen vanavond akkoord gaan, dan kan ik morgen dus de auto naar de garage brengen.

En toen, stond ik vanmorgen met Erik te kletsen in de keuken, voordat hij naar zijn werk ging en ik stond zo, dat ik met mijn rechterhand over mijn linker sleutelbeentje wreef...dat voelde gek, ik voelde nog eens en toen aan mijn andere sleutelbeentje, die voelde normaal. Ik heb beter gevoeld en gedrukt en toen zat er opeens een bobbel achter mijn sleutelbeen....hmmmm, ik schrik niet snel, maar dit voelt niet fijn. We hebben wel een inenting gehad, dinsdag en die is in mijn linkerarm gespoten, misschien heeft het daar iets mee te maken? Gisteren deed inderdaad een keer die plek pijn, toen ik mijn arm omhoog deed, maar ik dacht een spiertje verrekt te hebben. Erik heeft er ook naar gekeken en gevoeld en ja, een echte bobbel van zo'n (op gevoel) 1,5 cm lang en een 1 cm doorsnee...heel gek.
Toen ik vanmorgen de jongens weg heb gebracht, ben ik dan ook gelijk maar langs de huisarts gereden. Die was nog niet aanwezig en dan waren er al drie patienten voor mij....ik heb een afspraak gemaakt om 10.10u en ben toen boodschappen gaan doen. De huisarts heeft er vervolgens naar gekeken en verwacht dat het met de inenting van doen heeft, er heeft zich een 'Lympfeknoten' gevormd, waarschijnlijk door de inhoud van de inenting. Ik moet het in de gaten houden, eventueel koelen en als het niet wegtrekt dan moet ik terugkomen, maar ik hoef me geen zorgen te maken.
Nou ja, daar gaan we dan maar vanuit.
Even weer met twee voeten op aarde.

Geen opmerkingen: