zaterdag 16 juni 2012

Auto en afscheidsborrel en feestje

De auto is gisteren, na het vervangen van de twee onderdelen (demper en één of andere stang), in één keer goedgekeurd! Gisterenavond dus de koper opgebeld, dat de afspraak van vanmorgen gewoon door kon gaan. Vanmorgen uiteindelijk tegen 9.30u stond de koper met zijn dochter (voor wie de auto wordt) bij ons voor de deur en zijn we gezamelijk naar het Finanzamt gereden om de auto om te melden en klaar! Vanaf vandaag hebben we dus nog één auto!
Ik ben gelijk langs de fietsenmaker gereden om te vragen naar de fiets, maar die is dus nog steeds niet binnen....maandag MOET de fiets er volgens de meneer echt zijn...ben benieuwd. Maandag heeft Erik in elk geval nog de bus van het werk mee, dus dan heb ik nog vervoer voor school, handbal en zwemles en als de fiets er dan nog steeds niet is, probeert Erik in de bus van het werk voor die andere twee dagen ook nog te regelen. Woensdag is het namelijk toch zijn laatste werkdag en het is de bedoeling dat ik dan ook samen met de jongens om 16.30u bij Eriks werk sta voor een afscheidsborrel...

Vandaag in huis de ramen gelapt, met onverwachte hulp van mijn vader bij het lappen van de ramen buiten! De boel rond om het huis klaargemaakt voor morgen, de drank is bezorgd, hapjes komen van mijn ouders, mijn moeder is met Thijs naar de zwemles gegaan, dus Erik kon ook zijn gang gaan, nog even weer wat correcties op de website doorgevoerd....en zo krijgen we de dag wel weer vol!

Morgen hebben we dus het afscheidsfeestje hier....ben benieuwd hoe dat gaat!

Geen opmerkingen: