maandag 18 juni 2012

Heb eigenlijk totaal geen energie voor een blog...
Gisteren was het voor ons allemaal een geweldige dag, echt helemaal super! Ruim 160 personen zijn er geweest, mooi verdeeld over de dag, met velen heb ik toch ook wel gekletst, helaas met een aantal ook bijna niet....maar dat lukt natuurlijk met zo'n aantal ook bijna niet. We hebben het gelukkig de hele dag met het weer buiten goed gehouden, er had wel iets minder wind mogen zijn, maar het was droog! Voor de kinderen was er een groot springkussen, die hebben we dus bijna de hele dag niet gezien...haha, een aantal kindjes stonden opeens voor mijn neus: ''waar is de wc?''...die kindjes waren er al wel dus, maar die had ik nog helemaal niet gezien!
Het was geen tranentrekkende dag, dat was ook niet de bedoeling. Veel mensen zien we nog weer, een aantal voorlopig niet, maar we zitten straks natuurlijk ook niet aan de andere kant van de wereld!! Voor de oma's van Erik en mijzelf is het natuurlijk wel anders. Eriks oma gaat het niet meer zo goed mee en zij was er gisteren dan ook niet bij (ze is 90...), dus daar gaan we deze, of volgende week nog naar toe om afscheid te nemen. Mijn oma zien we komende zondag nog, met de familiedag, aan het einde van die dag, zullen we toch echt ook van haar afscheid moeten nemen...dit zijn dan ook twee mensen van wie het afscheid nemen toch anders is....
Gisterenavond hebben mijn ouders nog even geholpen met opruimen en na een broodje zijn ze naar huis gegaan. Luuk en Thijs hadden we toen al in bed liggen en Jordy mocht nog opblijven, hij heeft in alle rust nog de eerste helft van de voetbal mogen kijken...hij heeft gewoon meer tijd nodig om alles te verwerken, dan kunnen we hem wel direct in bed leggen, maar dan ligt hij rustig een uur of langer wakker...en we hadden toch al besloten dat de jongens vandaag allemaal een dagje vrij zouden hebben. Erik en ik zijn in die tijd nog even aan het opruimen geweest. Erik buiten en ik binnen. Tegen 21.15u zijn we bij Jordy gaan zitten, we hebben nog even gekletst en toen was het ook tijd voor Jordy om naar bed te gaan.
We hebben alle lieve gekregen kaarten doorgelezen, koffie gedronken, gedoucht en toen uiteindelijk om 23.00u naar bed gegaan.

Heb nu eigenlijk totaal geen energie meer, maar ik wil nog even wat strijkwerk wegwerken en vanmiddag heeft Luuk handbal en Thijs zwemles....dan is, denk ik, het laatste beetje energie ook wel op!

Gisteren hebben alle mensen een zelfgemaakte 'kaart' meegekregen met een foto van ons toekomstige huis en ons nieuwe adres en er staat natuurlijk ons website adres op, die luidt:



Geen opmerkingen: