woensdag 20 juni 2012

Laatste werkdag!

Een heel gekke dag vandaag...vanmorgen hebben we Erik voor het laatst met z'n allen uitgezwaaid, toen hij naar zijn werk ging...zijn laatste werkdag! Normaal gesproken, als in de ochtend de wekker gaat, draait Erik zich nog een keer om en valt echt nog weer in slaap, vanmorgen niet...hij bleef wakker. Erik houdt zich heel stoer, maar ik weet dat het van binnen best wat doet. Hij heeft er 11,5 jaar gewerkt, het werk zelf heeft hij altijd leuk gevonden, de werkomgeving af en toe wat minder, maar ja, dat heb je overal toch? Een aantal collega's waar hij een klik mee had, zijn in de afgelopen maanden al vertrokken voor ander werk, dus toen werd het voor Erik ook wat anders. Erik is Erik, dus hij houdt niet altijd zijn mond als het hem niet bevalt, maar dat werd uiteindelijk wel gewaardeerd, alleen als er dan verder niets mee gedaan wordt op het werk, dan kan  Erik daar best van balen. Op het werk weten ze al lange tijd van onze plannen af, maar toch had de baas van het bedrijf niet verwacht dat Erik echt zou gaan, dat heeft hij ook uitgesproken tegenover Erik, de baas vindt het ook jammer dat Erik gaat...dat zegt toch ook wel genoeg lijkt mij en dat doet Erik ook wel weer goed. Na vandaag zit het er dus op....en in Oostenrijk zien we verder. Infineon heeft nog niets van zich laten horen, terwijl ze dus gezegd hebben, nadrukkelijk, dat zij zelf per mail van zich zouden laten horen... Mocht dat niets worden, dan kan Erik zich in Oostenrijk bij de Jobmade melden en via die weg een baan proberen te vinden, ze hebben er wel steeds vacatures in staan, die Erik wel wat lijken of natuurlijk de krant erop nalopen....maar eerst even niks, er gebeurd op dit moment al genoeg!
Vanmiddag ga ik met de jongens naar het werk toe, om 16.30u is er een afscheidsborrel.

Verder vandaag weer wat inpakken, ik heb nog een stapel strijkgoed liggen, vanmiddag met Jordy en Luuk de bureaulades van hun opruimen en schoonmaken, zodat niet de huidige troep allemaal meeverhuisd wordt. Net al even de rekening van mijn auto bij de garage betaald, dus dat is nu ook helemaal afgehandeld. Straks even de rekening van de drank van zondag betalen en gisterenavond werden we nog gebeld: morgen kan ik dan eindelijk mijn nieuwe fiets ophalen!

Geen opmerkingen: