dinsdag 19 juni 2012

Een paar foto's en Lymfeknoten


 


Hierboven de foto's met de nog lege dozen en houten boxen....ik zal er later nog even een foto plaatsen van hoe ze er voor een deel nu uitzien... 

Vanmorgen toch maar weer even naar de huisarts geweest. Gisterenochtend dacht ik: hé, dat is mooi, het bobbeltje wordt kleiner, dan hoef ik ook niet naar de arts. Gisterenavond wilde ik het Erik laten zien en toen voelde de bobbel weer evengroot als eerder...hmmmm....even verder voelen en nu blijkt dat er dus twee zitten, waarvan één heel kleintje.
De huisarts heeft gekeken en houdt het nog steeds op de Lymfeknoten door de inenting. De twee bobbeltjes zitten niet aan elkaar vast, zijn heel bewegelijk en de zwelling die eerder op het sleutelbeen zat, is sinds zaterdag weggetrokken. De arts vroeg of ik op dit moment ergens een ontsteking heb zitten: nee, dat is niet het geval, of ik ziek ben: nee. Hij twijfelde even, met wat hij nu zou gaan doen, hij blijft erbij, dat het niets ernstigs is, maar natuurlijk voor mijn gemoedsrust, wil hij mij niet zo de deur weer uitsturen. Om voor de zekerheid te checken op ontstekingen, heb ik bloed moeten laten afnemen en morgen kan ik daarover bellen. Verder kan ik dit rustig nog een paar weken aanzien en als het dan nog niet weg zou zijn, dan kan ik in Oostenrijk alsnog een keer naar de arts gaan. Zoals de arts zegt: zo'n inenting kan lange tijd aktief zijn in het lichaam, die zwelling is inmiddels afgezakt en hij verwacht dat de Lymfeknoten dit ook zullen doen.
Tja en zo zit je dus voor de zoveelste keer in korte tijd bij de arts....de laatste weken vaker dan in de afgelopen tien jaar samen...gelukkig!

Geen opmerkingen: