vrijdag 22 juni 2012

Sterke mannen!

In een goed half uur zag onze garage er vanavond zo uit....
Zow, de sterke mannen zijn geweest! De dozen van de zolderruimte zijn naar beneden gesjouwd en ook de zware dozen uit de kelder! Dat scheelt ons zelf weer wat rugklachten!!
Nu kunnen we dus verder met euh...de rest inpakken denk ik dan maar....

Vandaag heeft Erik ook de trampoline uit elkaar gehaald, gisteren zijn de lampen van onszelf weer verwisseld met de lampen die er hingen toen we hier kwamen, dus er is al flink wat gebeurd! Bij de jongens van de slaapkamers zijn de posters al weggehaald, een aantal schapjes, de laatste lego kratten...om dozen vol te krijgen, heb ik al het een en ander uit de kamer gehaald, uit de vensterbanken en van de muren, wel alles netjes bij elkaar gesorteerd, maar het wordt hier in huis dus al flink kaal, maar de tijd gaat nu ook snel....

Gisteren mijn fiets opgehaald en hij fietst heerlijk! De jongens hebben de tweede prik gekregen en geen van allen hebben ze gehuild! Heel knap!
Mijn tante is, samen met mijn moeder, geweest en het was gezellig, lekker bijgekletst!

Erik is nu naar de verjaardag van zijn broer en hier liggen de kids in bed, ik klungel zo nog even verder, maar niet teveel meer, vandaag is er genoeg gebeurd dacht ik zo!

Vanmiddag tussen de bedrijven door heb ik mijn haar nog even geverfd, morgenvroeg naar de kapper met z'n allen, dus dan zijn we daar voor een aantal weken klaar mee. Thijs heeft nog zwemles, daarna komen de nieuwe huurders van dit huis nog even langs. Het is een stel wat nu nog in Nederland woont en nog nooit eerder in Duitsland heeft gewoond en ze willen heel graag wat informatie over bepaalde zaken, hoe ze dingen het beste aan kunnen pakken etc. het hoefde niet lang te duren...gelukkig maar, want veel tijd hebben we ook niet, omdat we om 16.00u alweer bij het feestje van mijn schoonouders moeten zijn!
Mijn schoonouders zijn 37,5 jaar getrouwd! Hahaha, normaal viert niemand die dag in het speciaal, maar ja, het is natuurlijk wel een mooie gelegenheid om een feestje te geven voordat wij vertrekken!

Zondag hebben we de hele dag familiedag....dus dit is waarschijnlijk een blog waar jullie het de rest van het weekend mee moeten doen!!

Geen opmerkingen: