dinsdag 23 juli 2013

Verjaardag!

Vandaag zal ik even een beetje in beeld brengen, hoe het zondag was!!
 

Jordy krijgt zijn cadeau's, zelfs Thijs en Luuk hadden iets geknutseld voor
Jordy, dat hij ook echt heeft moeten zoeken in de woonkamer!

het cadeau van opa en oma uit Nederland...een boek over de Titanic, Jordy
vindt het geweldig!!!
 En aangezien ik dan morgen jarig ben, maar we eigenlijk de verjaardagen samen gevierd hebben, heb ik ook alvast een ''voorschot'' gekregen...Luuk en Jordy hadden beiden al wat voor mij gemaakt en ik heb het cadeau ook al binnen!!

Dit heb ik van Luuk!! Hoe die jongen toch op ideeën komt...dit heeft hij echt
helemaal zelf bedacht, het is een tafel, met poten eronder...

...en op die tafel staan vijf borden (de bierdopjes) en aan de tafel zitten wij allemaal,
keurig gezichtjes getekend en onze namen erbij geschreven!!

hier krijg ik mijn cadeau...in mijn nachthemd :-) het is een parasol! Ben er heel
blij mee en hij is inmiddels al volop gebruikt!

vervolgens na het ontbijt, kwam het eerste vriendinnetje al aanwaaien en hebben
we nog geskypt met opa en oma in Nederland...alleen we waren nog maar
net aan het skypen en toen zagen we over het balkon een bekende auto
met nederlands kenteken rijden...de andere opa en oma!

eerst even zitten en Jordy zijn tas vol cadeau's uit laten pakken!!

na de middag begon het feestje en de eersten zijn hier al 'binnen'!

En nog meer cadeau's!!

en dit bedoel ik nu...dit neemt Martina mee, als cadeau voor mij...dat is toch geweldig!!

iedereen heeft zich op zijn eigen manier vermaakt...van spelletjes spelen...

..tot zwemmen in het zwembad...

...tot het aaien van de konijnen!! Helaas heb ik er niet aan gedacht om een foto
van de boomhut te maken, want deze is ook al volop gebruikt!

Geen opmerkingen: