donderdag 25 juli 2013

Kleine Update!

Er moet toch echt weer even geschreven worden!! De dagen vliegen om, nu mijn ouders er zijn en onze verjaardagen gevierd werden!! Gisteren hebben we een rustige dag gehad, Erik moest gewoon werken...maar daarvoor heeft hij morgen weer een dagje vrij!!
Ik heb in de ochtend nog weer even een fruittaart klaargemaakt en in tussentijd kwamen daar mijn ouders en de jongens al zingend binnen!! Ik heb een mooie verjaardagsmuts en een tekening, beide met aanhangende snoepjes :-) gekregen en een cadeau van de jongens (uit Nederland): een mooie armband!! Ik kende zoiets zelf nog helemaal niet, maar het schijnt in Nederland bekend te zijn, een armband met van die drukknopen, waar je weer verschillende `steentjes' op kunt klikken! Erg mooi en ik ben er echt blij mee!!
Vervolgens heb ik broodjes afgebakken en hebben we samen ontbeten. De hele rest van de dag hebben we een beetje geklungeld, spelletjes gespeeld, de jongens hebben nog weer even gezwommen en daarna draaide het weer een beetje bij en hebben we toch gelukkig nog even flink regen gehad!! De tuin was er erg aan toe!!!! In de middag kwamen Ute en de kinderen nog even langs en daarna zijn we lekker uit eten geweest!!
Het was een heerlijke dag!

Dinsdag wilden mijn ouders graag een stuk wandelen en zijn de jongens en ik meegegaan. We zijn naar de Drachenbrunnen gewandeld, gelukkig loop je veel in het bos, want de temperatuur was flink gestegen...bij de Drachenbrunnen hebben we even heerlijk relaxt gezeten/gelegen en wat gegeten en gedronken en toen weer naar huis. Het zwembadje wordt goed benut, want ze zijn er in de middag allemaal weer ingedoken!

Vanmorgen gaan we even naar Villach....Thijs heeft van de zoon van mijn nicht een zwembroek gekregen...zo eentje met pijpjes en een leuke opdruk en nu heb ik twee andere jaloerse kinderen :-) Thijs loopt er namelijk echt mee te pronken, dus oma heeft beloofd, dat Jordy en Luuk er ook één krijgen...nou ja, héééél vervelend natuurlijk, dat we dan nu naar het Atrio in Villach moeten....hihihi, mijn vader had het liefst nu al in de auto gezeten, want hij winkelt graag! Ik ga dus er hier maar eens twee kletsende kinderen uit bed halen, de derde mocht vannacht bij opa en oma in het appartement slapen...ze wisselen steeds af! Zo kunnen ze toch nog logeren! En dan zullen we na het ontbijt, wat we vanmorgen weer bij opa en oma nuttigen, richting Villach gaan!

Geen opmerkingen: