woensdag 20 juli 2011

Afzegging en een belachelijk bod

Zojuist heeft de makelaar gebeld. Het stel wat van verder weg kwam heeft per email gezegd geen interesse meer te hebben en het andere stel heeft een bod gedaan...de makelaar wist bijna niet hoe ze het zou brengen, ze wilde een verhaaltje al stotterend beginnen en toen zei ze: ik zeg het maar gewoon...dit stel heeft maar liefst € 29.000,- onder de vraagprijs geboden! Ik begon gelijk te lachen en ik heb gezegd dat we daar natuurlijk niet op in gingen! Nou, nee, zei de makelaar, dat heb ik deze mensen ook al duidelijk gemaakt. Onze vraagprijs is heel reeel, dus om dit soort biedingen begin ik gewoon te lachen!
Ach, we hebben weer een bod gehad, het huis is dus wel 'in trek' zeg maar, maar we zoeken wel iemand die iets serieuzer bied!!

Morgen is Jordy dan echt jarig, eindelijk is hij dan 7! Morgen zal het voor hem alleen een andere verjaardag worden dan gewend, want het feest is natuurlijk al geweest! Morgenvroeg zijn we wel thuis en zullen we iets lekkers voor bij de koffie halen, maar morgenmiddag zijn we de hele middag de hot op, tot morgenavond, ik schat, een uurtje of zeven, half acht...

Ik kon het niet laten en heb alvast bijna drie weekendtassen ingepakt, haha, ach, ik hoef morgenvroeg niets van mezelf te doen, de rest zien we vrijdag wel weer!

Geen opmerkingen: