dinsdag 19 juli 2011

Relaxdagje en blogstilte...

Heerlijk dagje vandaag! Vanmorgen eerst heel relaxed wakker geworden (nadat Erik naar zijn werk is gegaan), de kids hebben eerst boven gespeeld, Thijs en ik hebben ons alvast gewassen en Jordy en Luuk wilden in de pyama mee naar beneden. Na het ontbijt hebben ze eerst weer even op de WII gespeeld en ik ben naar de zolder gegaan. De eerste weekendtas volgepakt (met dikke truien, pyama's, wat reservehanddoeken, speciaal beddegoed voor Luuk etc.) en alvast het medicijnkastje in de badkamer geplunderd en alles wat meemoet in de daarvoor bestemde beautycase gestopt.
Vervolgens hebben we lekker fruit gegeten en zijn we buiten een spelletje gaan doen!
Lekker hoor, niets moet, alles mag!!

Vanavond ook nog even lekker aangerommeld. Een etui met schrijfspulletjes en plakspulletjes samengesteld, papieren die ik mee wil hebben klaargelegd. Schriften van de kids (vanaf de geboortes schrijf ik leuke en/of belangrijke gebeurtenissen op in een schrift, ook als ze gaan logeren krijgen ze de schriftjes mee, zodat diegene er ook iets in kan schrijven...) klaargelegd. Accu van de fotocamera ligt aan de lader...ach ja, zo is er eigenlijk steeds wel iets wat gedaan kan worden!

Morgen nog 'even' alle bedden verschonen, zodat er na de vakantie, met de hele vakantiewas, ook niet nog eens alle bedden aan verschoning toe zullen zijn. Donderdag is Jordy echt jarig, dus dan wil ik er ook niet zo bende van maken!

Vrijdag zullen wij weggaan, dus vanaf die tijd is er even 'laptopstilte' en tevens ook 'blogstilte', wij nemen geen laptop mee op vakantie, want we hebben er dan ook geen internet, dus dat schiet niet op! En daarbij, er is ook geen tv voor de kids....dus ik moet ook afzien, hihi.

Nog drie nachtjes in ons eigen bedje en dan...

Geen opmerkingen: