dinsdag 27 september 2011

De garage

 Nu wil ik jullie natuurlijk ook dit niet onthouden....
de garage!
Al moet ik eerlijk zeggen, nu ik het op een foto zie,
lijkt het een stuk minder als 'in het echt'. Hier komen
nog elke keer weer dozen bij te staan en dan pakken we ook nog niet eens alles in dozen, er zijn best veel spullen die we zo in de auto zetten, zoals bijvoorbeeld de inhoud van de gangkast en de inhoud van de lades in de kamerkasten, die gaan nu gewoon met lade en al in de auto! Net als het servies, ik heb twee kratten die ik gewoon steeds volpak en meeneem en op het nieuwe adres gelijk leeg pak in de keuken en de kratten gaan vervolgens weer terug om volgepakt te worden... Volgend jaar met de grote verhuizing, dan zullen er dus nog heel wat dozen bij moeten komen.

Dit is ook de garage....de aanhanger zit dus helemaal vol met kampeerspullen en er zit inmiddels ook al wat boven op vastgemaakt.
Jordy heeft gisteren alle zandbakspullen netjes schoongemaakt en in twee grote dozen gepakt. Aan het einde van deze week, dan krijgen ze alledrie een doos om alvast wat van hun eigen spullen van slaapkamer in te pakken...dit vinden ze eigenlijk nu reuze-interessant! Hopelijk vinden ze het dat volgend jaar ook nog steeds...

Geen opmerkingen: