woensdag 7 december 2011

Een gewone dag

Gewoon weer een dag, niks geen bijzonders of geks gebeurd vandaag (tot nu toe dan...),vanmorgen aan de poets geweest en een paar telefoontjes gepleegd.
Mijn schoonouders komen vanmiddag even een kopje koffie drinken, vandaar dat ik dacht: ach, laat ik het eten alvast voorbereiden (aardappel-ovenschotel), want Jordy moet om 17.00u bij de voetbal zijn, op een locatie waar ik nog nooit ben geweest en wat vanaf hier nog wel een redelijk aantal kilometers rijden is. Dan kan ik, als ik terugkom, gelijk de oven aanzetten en vervolgens de schotel erin, want Jordy moet natuurlijk ook weer opgehaald worden, dus er is niet heel erg veel tijd tussendoor. Heb ik nèt die ovenschotel klaar, bellen ze vanuit de voetbal...het gaat niet door!!!! Ach, ik zie er het voordeel van in: dat scheelt vanavond weer wat werk!

Vanmorgen maar eens even alle wachtwoorden e.d. genoteerd van de 'social media' (Facebook, Hyves, Skype en natuurlijk deze blog)... Je kunt vaak wel ingelogd blijven, wat ik ook doe, maar als je dan opeens, na vele weken, een keer bent uitgelogd bent....kan het nog wel eens zo zijn dat je een wachtwoord vergeten bent... Nu heb ik ze dus netjes opgeschreven, hihi en nu maar hopen dat ik dat briefje niet kwijtraak!!
Het is mij, in mijn werkverleden, wel eens gebeurd, dat ik terugkwam na een vakantie en dat ik echt mijn password niet meer wist...oeps! Daar moest het dan via het hoofdkantoor opgelost worden, wat inhoud dat je niet zo maar weer op je eigen pc kon inloggen...

Tja, nu nog hopen (hint...) dat mijn ouders en schoonouders zich ook een keertje verder verdiepen in de Skype....nu kunnen ze namelijk nog even oefenen voordat we over een aantal maanden echt in Oostenrijk zitten...en het is nog gratis ook!!

Geen opmerkingen: