maandag 2 januari 2012

2012

Voor een ieder:

EEN HEEL GELUKKIG EN GEZOND 2012!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu is het jaar dus echt om, 2011 is voorbij, weg...het jaar 2012 is begonnen, ik noem het maar even: Ons jaar!!!! Dit jaar moet het gaan gebeuren! Dit jaar vinden we hopelijk een fijn huis in Oostenrijk om voorlopig in te wonen, dit jaar vinden we hopelijk een nieuwe baan in Oostenrijk, dit jaar zullen we Kerst en Oud&Nieuw in Oostenrijk vieren, dit jaar....wauw dat klinkt veel echter dan steeds te moeten zeggen: volgend jaar....

Wij hebben zaterdagmiddag een hele gezellige middag gehad bij de buurtbank! Iedereen nam iets lekkers mee (wij natuurlijk oliebollen), er was spijsbrood, zelfgebakken koekjes, kniepertjes en dus oliebollen, warme Glühwein, bier....tegen een uur of zes ging iedereen weer zijn eigen weg, met de bedoeling voor degenen die er zouden zijn, dat we om 0.00u weer terug zouden komen om 'Ein frohes Neues' te wensen!
Euh...wij hebben een heel bijzondere jaarwisseling gehad...zo bijzonder dat wij niet meer naar de buurtbank zijn geweest.....wij hadden met Jordy en Luuk afgesproken, dat wij ze om 23.30u uit bed zouden halen. Thijs zouden we het vragen of hij 'bommetjes' wilde kijken, op het moment dat we hem zouden laten plassen. Thijs wilde zijn bed weer in, Jordy was gelijk klaarwakker en toen we bij Luuk kwamen, hing hij al met zijn hoofd in de emmer....gelukkig in de emmer en niet weer in zijn bed....
Jordy en Luuk hebben beiden de kleren wel aangedaan en samen hebben we afgeteld tot 0.00u, vervolgens voor het raam gekeken naar al het prachtige sierwerk en toen naar buiten voor ons eigen vuurwerk. Luuk heeft een slok water gedronken, omdat hij echt dorst had en een heel vieze smaak...logisch. Luuk klaagde over buikpijn, maar wilde wel buiten blijven. Iets later wilde hij toch naar binnen en hij deed dan ook gelijk zijn pyama aan en ging in bed liggen, ik was intussen op zoek naar de spuugemmer, die Erik in de kamer had gezet (haha, wel schoon hoor...), toen ik Luuk hoorde...ik rende naar hem toe en kon nog net op tijd de emmer eronder houden....zo sneu.....maar ja, dat was dus onze jaarwisseling!!

Inmiddels heeft Luuk afgelopen nacht lekker doorgeslapen en ik hoop dat hij dat vannacht ook doet!

Pfffff, ik zou nu zo verder kunnen schrijven over......DE TELEKOM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Grrrrrrr, wij zijn afgelopen vrijdag pas echt officieel omgeschakeld naar onze eigen 'lijn'....een mevrouw bij de Telekom heeft er in al die tijd voor gezorgd dat wij op een bepaalde manier toch internet en telefoon hadden....vóór die tijd (voor de verhuizing) hadden wij al problemen, waar ik toen al wel eens over geschreven heb, volgens mij....tot en met afgelopen vrijdag hebben wij die problemen niet meer gehad en je raadt het al, we zijn omgeschakeld en sinds zaterdag hebben we weer problemen!!!!!!!!!!!!! Zaterdag op bepaalde tijdstippen geen telefoon en sinds gisteren geen internet....nu hebben we weer internet via een kabeltje naar de router..... Vanavond heb ik de Telekom maar eens gebeld..............grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, er volgt ongetwijfeld meer hierover, maar ik heb er nu geen energie meer voor....schijtbedrijf.

Geen opmerkingen: