dinsdag 3 januari 2012

Vreterij

Hoor de wind waait do-or de bo-men....
Tjonge, wat een weertje zeg!! Het waait vreselijk hier, de ene keer regent het, het andere moment is het droog...bah! Waar blijft de vrieskou en waar blijft de sneeuw??

Zometeen breng ik Jordy naar het zwembad, dan gaat hij samen met twee vriendjes zwemmen, een uurtje. De moeder van het vriendje is er ook, omdat haar jongste dan zwemles heeft, dus hij wordt weer naar huis gebracht. Ik ga gelijk even, met Luuk en Thijs een paar boodschappen doen, dan hoef ik dat morgenochtend ook niet meer te doen.

Luuk gaat gelukkig goed, hij heeft weer honger in zijn buik en alles smaakt hem weer. Gelukkig maar, want hij is in de afgelopen week ruim een halve kilo (volgens mij zelfs meer, want de laatste keer wegen was al wel een week of 6 geleden) kwijt geraakt, terwijl hij echt geen 'overschot' heeft. Ik ben nog wel voorzichtig met hetgeen wát hij eet, maar ik ga ervan uit dat het wel goed zit.

Erik is gisteren weer aan het werk gegaan en morgen gaan Luuk en Thijs weer naar de Kindergarten en donderdag gaat Jordy weer naar school, dan zit de vakantie er alweer op en kan het gewone leven weer verder...
Hahaha, niets mis mee, al die 'vreterij' van de laatste weken is natuurlijk niet goed voor de lijn!! Ik moet zeggen, ik was er ook wel klaar mee, taart hier, taart daar, gourmetten hier, patatje daar, ijs hier, pudding daar....in het begin is het lekker, maar na anderhalf week is het genoeg geweest. De koelkast heeft ook weer een achterwand gekregen (die was de laatste weken niet meer zichtbaar) en in de kast past alles weer op de regalen en hoeft er niets meer op de grond!

Geen opmerkingen: