woensdag 28 maart 2012

Afspraken en overnachtingsavontuur

De afspraak met de bank is gemaakt! De meneer klonk vriendelijk aan de telefoon, dat is toch altijd wel fijn...beter dan een norse stem, die zoiets heeft: waar verdoe ik mijn tijd aan...
De bezichtiging met het huis in Treffen is vanmorgen bevestigd, de makelaar moest eerst nog overleggen met de huidige bewoners. Nu moet alleen de mevrouw van de ene huurwoning nog terugbellen, voor de precieze tijd en dan hebben we de afspraken vaststaan, die we in elk geval wilden hebben.
Ook heb ik een begin gemaakt met het noteren van de vragen, die we bij de woningen willen stellen...mijn hoofd raakt dus iets 'leger' op dit moment, hahaha, die zat ook vol!! Pfff, ik ben blij dat ik met deze dingen al begonnen ben, anders had ik in het weekend waarschijnlijk niet zo lekker geslapen!

Zondagmiddag zullen we de jongens wegbrengen, eerst langs mijn ouders, om er alvast wat spullen achter te laten en een uitleg te geven van Luuks inhalator en daarna gaan we naar mijn schoonouders, waar de jongens het 'overnachtingsavontuur' zullen beginnen.
Zo kunnen Erik en ik na het avondeten de auto inpakken en nog even proberen te slapen, waarna de reis gaat beginnen!

Geen opmerkingen: