vrijdag 11 mei 2012

Blogstilte!

Het luie zweet los gekregen! Dan denk je dat je al veel klaar hebt staan en liggen...en steeds schiet me weer iets te binnen! Even dit nakijken, even dat opzoeken...vervolgens het huis schoongemaakt en stofgezogen, de trap weer schoon, net even mail nagekeken en we hebben de bevestiging van de verhuizer binnen en zometeen alweer naar school om Jordy en Thijs op te halen!! Vanmiddag zal het wat rustiger zijn...als het goed is, de jongens moeten nog wat spullen inpakken om te spelen en lezen, zowel iets voor in de auto, als wat spullen voor in de Ferienwohnung en verder...niet zoveel meer....

De komende week is er een blogstilte! De laptop gaat niet mee, naar mijn weten hebben we er ook geen internet bij zitten en ach....even afkikken is ook niet zo erg! We hebben genoeg stof tot nadenken, uitpuzzelen en opschrijven! En om te voorkomen dat de blog weer overbeladen wordt met teksten...hahaha, net als het vorige tripje naar Oostenrijk, nemen we 'm gewoon niet mee!!

Zo, nu ga ik stoppen, ik moet weg!

Voor iedereen die er mee leest: ik vind het heel erg leuk dat jullie meelezen en daarmee geinteresseerd zijn in onze emigratie!! Heel erg bedankt hiervoor!!

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Karin,

Wat is dat dan? Kunnen we niet eens op de hoogte blijven... en ik merkte dat ik zeker de laatste tijd elke dag erg nieuwsgierig was of je wat geschreven had omdat het nu wel erg spannend is allemaal :).

Groetjes Corine