zaterdag 26 mei 2012

Zon, water en bbq!

Het meeste voor het 'afscheidsfeestje' is geregeld! De drank wordt bezorgd, de hapjes zijn geregeld (Catering Homan...hihihi), wat te spelen voor de kinderen....dus komende week hoef ik me daar niet zo heel veel meer mee bezig te houden en kan ik weer wat andere dingen regelen...de tijd is zo weg!

Wat een weertje zeg!! Volop zon, zo op de fiets kunnen stappen (zonder jas) en lekker in korte broek rond kunnen lopen, lekker hoor! Van mij mag het voorlopig zo blijven!
Vanmorgen ben ik de zolder maar eens opgegaan...nog half gevulde verhuisdozen, van de laatste verhuizing, leeg gehaald en weer keurig netjes volle dozen gemaakt. Het gekochte servies voor het appartement zit nu in kratten. Op de dozen keurig nummers gezet en die nummers staan weer op papier geschreven, met erachter wat er in de doos zit. Ook rekening houden met de dozen die voorlopig in Oostenrijk naar de zolder gaan, die de kelder in gaan en die naar het woongedeelte moeten...het ziet er op dit moment nog aardig ontploft uit op de zolder, maar toch kan ik zeggen, dat het meeste werk al gedaan is! Dat komt weer, omdat ik na de laatste kerst bijvoorbeeld alle kerstspullen gelijk goed ingepakt heb en omdat we de tent en een aantal toebehoren verkocht hebben.

Vanmiddag hebben de jongens (met een buurmeisje en haar vriendinnetje, een klasgenootje van Jordy) bij ons een waterfestijn gehouden! Een klein zwembadje stond in de tuin, een octopus die aangesloten wordt op het water en die sproeit en een lange slang, ook op water aangesloten en die dan ook weer sproeit...een flinke lading zonnebrand gesmeerd en toen konden ze spelen!

Erik steekt nu de barbecue aan, dus zometeen gaan we heerlijk barbecueen!

Geen opmerkingen: