maandag 28 mei 2012

Relaxed of toch niet...

Wat een heerlijke dag weer, het zonnetje schijnt, de jongens hebben alweer in het zwembadje gezeten, een watergevecht gehouden...eerst wilden we nog een eindje fietsen, richting de ijsboerderij, maar dat hebben we helemaal niet gedaan en 'gewoon' weer een lekkere ijsco uit de vriezer gehaald!

Haha, mijn hersenen maken overuren de laatste tijd, het is net of ze niet rustig te krijgen zijn! Ik kan heerlijk relaxed in het zonnetje zitten, maar toch blijft het 'daarboven' doordraaien... ik val gewoon van het één in het ander, van een vaste telefoonaansluiting en internet in Oostenrijk tot een 'kaartje' bedenken en maken voor na het 'afscheidsfeestje', van het opknappen van het huis in Oostenrijk en wat daarvoor nodig zal zijn tot bedenken welke Krankenkasse ik deze week zal gaan bellen. Ik ben ook moed aan het verzamelen om deze week hier in Duitsland de Telekom te bellen en vragen hoe ik het het beste kan aanpakken, dat we tot 1 juli telefoon en internet nodig hebben, zonder dat ze ons er voor die tijd al uit knikkeren...en de Telekom is nu niet echt 'mijn' maatschappij, om het netjes te houden...

Ach ja, dat zal de komende weken er echt niet anders op worden en gewoon bij het begin beginnen...is altijd het beste!

Nu gaan we lekker koffie drinken!

Geen opmerkingen: