donderdag 31 mei 2012

Bijwerkingen...

Tjonge, ik slaap nogal onrustig de laatste tijd (hoe dat nu kan!?) en ik heb periodes dat ik vreselijk veel droom, de meest rare dingen en voorvallen, vaak komt het heel echt over...
Ik droom vaker over hele enorme spinnen (zoals ik al eerder schreef, het zijn niet bepaald mijn lievelingsbeestjes...) en dan zie ik ze in die droom over mijn kussen lopen of ik vóel er één over mijn wang bijvoorbeeld...het lijkt dan gewoon zó echt....meer dan eens schrik ik op, rechtop in bed, ik smijt met de dekens en Erik mompelt al: ''ga slapen, je droomt, je ziet niks, dus er is niks''. Vannacht.... was ik er weer eens zó van overtuigd dat er echt een enorme spin richting bed liep en ik zag 'm echt!! Dus ik zei al hardop tegen Erik: ''oh, er zit een enorme spin en ik droom niet, ik zie 'm hier!!!!'' Wat ik precies gedaan heb weet ik niet, voor mijn gevoel ben ik op bed gaan staan, ik zag de spin naar mij toe lopen en ik wilde wegrennen....en voor ik het wist lag ik languit in de slaapkamer, met een enorme knal kwam ik op de vloer terecht, met mijn knieën...nou ja, ik weet nu hoe ik Erik heel snel uit bed krijg!! Hahaha, Erik schoot uit bed, riep wat ik in godsnaam aan het doen was, waar ik was (hij had het benul nog niet om een lamp aan te klikken).... hij vond het nachtlampje, dit was blijkbaar niet genoeg, knipte de grote lamp erbij aan...toen begon bij mij al een belletje te rinkelen, dat ik aan het dromen was, maar Erik was zo geschrokken, dat hij nu echt dacht dat er een spin zat en begon te zoeken....zag mij inmiddels op de bedrand zitten en vroeg of ik mij pijn had gedaan...niet echt, alleen mijn ene knie is geschaafd (ziet er nu uit als echt straatexceem...) en ik voel inmiddels een soort schuurplek op mijn elleboog. Ik kon nu zelf tegen Erik zeggen, dat ik waarschijnlijk weer gedroomd had, we zijn beide naar het toilet gegaan, wat water gedronken en toen weer lekker gaan slapen... Vanmorgen zei Erik: ''Jij met jouw gedroom, je had wel met je hoofd tegen de muur kunnen knallen!!'' Maar ja, zoals vaker, in dit soort situatie's gaat het vaak goed en nu dus op een geschaafde knie en een brandende elleboog, is het goed gegaan....hahahaha, ik had ons vannacht wel van een afstandje willen zien....een soap!

Geen opmerkingen: