zondag 28 april 2013

Wandeling?

En zo is het zondagochtend, vanmorgen om 9.00u werden Eriks ouders bij ons verwacht op het ontbijt! Hahaha, lekker op tijd, maar naar eigen zeggen, zijn ze toch altijd vroeg... We hebben ons zondagsontbijt genuttigd en ja ja...ik heb mij daarvoor speciaal in mijn Dirndl gehesen! Ik zeg er gelijk bij, ik had een foto willen laten maken, maar dat heb ik helaas vergeten...ik had namelijk netjes armbandjes, ketting, oorbelletjes, panty etc. helemaal compleet was ik dus, op mijn vlechtjes na...daarvoor is het haar helaas nog iets te kort! Maar goed, na het ontbijt wilden we lekker een eindje wandelen (ik natuurlijk wel in een ander tenue)...helemaal klaar, iedereen aangekleed voor een wandeling, rugzak met drinken en lekkers mee en we gaan op pad. Eriks moeder moest met de rolstoel een ander beginnetje maken en daardoor moesten we heel even op haar wachten, ik vroeg op dat moment aan Eriks vader: ''is de rolstoel wel bijgeladen? Gisteren was die namelijk bijna leeg...'' Bijna verschrikt keek hij op...''Euh, nee...'' Nou, dat was dus een hele korte wandeling! We zijn weer terug gegaan, want de accu was inderdaad bijna leeg. Toen hebben we ons tuinstel maar tevoorschijn gehaald uit de kelder en schoongemaakt en de rest van de ochtend heerlijk buiten doorgebracht!
vlak voor de ontdekking van de niet opgeladen rolstoel!

en hier de weg alweer terug naar huis, ons Kindergarten paadje
We hebben eerst koffie gedronken en toen heeft Eriks vader met de jongens samen nog in de tuin bezig geweest, aan het snoeien met wat te grote takken boven het terras en de boom alvast klaarmaken voor de boomhut! Die boomhut komt er, die is de jongens vorig jaar al beloofd, maar het was steeds nog te druk. De juiste boom was al wel gevonden en die wordt dus nu ''boomhutklaar'' gemaakt.

Na het brood eten, zijn Eriks ouders met de jongens weggegaan. Eriks moeder even naar bed en Eriks vader met de jongens naar de waterval. Erik en ik hebben voor de komende week het appartement woonklaar gemaakt! Het is helemaal schoon, de voorlopig laatste stopcontacten zijn geplaatst, de prullenbak in de keuken is geinstalleerd, de koelkast en vriezer aangezet, de boiler een standje hoger...voor nu is het dus wel even klaar!

1 opmerking:

Anoniem zei

Poehee, gelukkig had je nog op tijd door van die accu. Was toch wel een beetje zwaar geworden als hij leeg was geweest. Moet toch ook wel fijn zijn voor de ouders van Erik, dat ze nu ook zien hoe zalles er bij staat.
Groeten van Josina