maandag 6 mei 2013

APK

Eriks ouders zijn inmiddels alweer in huis aangekomen en hebben de reis weer goed doorstaan.

Het is hier niet zulk lekker weer op dit moment. Vandaag miezerig, de hele dag door en dat zou het morgen ook zijn, daarna wordt weer wat lekkerder weer voorspeld.
De jongens moesten vanmorgen gewoon weer naar school en de Kindergarten en wat later op de ochtend zijn Eriks broer en familie op pad gegaan. Toen dus de jongens terug kwamen, was er niemand hier. Vanmorgen heb ik de hele kledingkasten op de kop gezet, alle zomerkleding erbij gepakt en alles uitgezocht: wat zou wie nog passen? Alles op stapels gedaan, waarvan ik iets zeker wist, heb ik gelijk in de kast gelegd en de rest moest worden gepast! Luuk en Thijs waren eerder vrij dan Jordy, dus die heb ik na school gelijk de boel laten passen.
Na het brood heeft Jordy nog wat kleding gepast en ik weet voorlopig weer genoeg! Vervolgens hebben ze eerste netjes het huiswerk gemaakt, toen heb ik van alledrie alle nagels geknipt en aangezien het regende en ze dus niet naar buiten konden, vroeg ik Jordy of ik zijn haar zou knippen vandaag, daar had hij al eerder om gevraagd. Hij vond het een goed idee. Na het knippen lekker onder de douche, de kriebelhaartjes wegspoelen. Luuk en Thijs wilden ook graag geknipt worden, dus gelijk beide heren erachteraan en ook gelijk douchen en om 16.00u waren alle heren schoner dan schoon en is de APK weer geldig! Ze hebben zich nog even aan tafel vermaakt met kleuren en daarna kwam de familie terug en zijn ze bijna gelijk naar boven geschoten! Nu kan het nog natuurlijk, want woensdag gaat de familie weer richting huis...

En zo was het vandaag een relatief rustige dag en zullen we meemaken wat de dag van morgen ons brengt!

1 opmerking:

Anoniem zei

Knap van jou dat je schaar in de haren van de jongens durft te zetten. Mijn enige poging bij de pony van mijn dochter heeft er voor gezorgd dat ik nooit meer een schaar heb aangeraakt voor de haren.
Groeten van Josina