zondag 11 augustus 2013

Afscheid en relaxdag

Zondagavond alweer, het weekend is voorbij gevlogen! Vrijdagavond hebben we mijn broer met zijn gezin uitgezwaaid en zaterdag net na de middag stonden er Eriks zus met haar gezin voor de deur! De kinderen hebben de laatste keren het afscheid van opa, oma en van de nichtjes (en natuurlijk oom en tante :-) ) niet eens zwaar gevonden, ze konden namelijk zo doorspelen met de volgenden...ik ben wel benieuwd hoe ze het gaan vinden als er voorlopig geen familie voor de deur zal staan...ben bang dat het dan pas even weer tot ze door gaat dringen, dat de familieleden niet om de hoek wonen...

Het was vandaag weer eens prachtig weer, een heerlijke zon met een briesje...vandaar dat ik vandaag ook er zelf maar eens aan moest geloven...in het zwembad!! Steeds hebben ze mij gevraagd, maar steeds had ik nog een goede smoes om er niet in te gaan, dan was opa in het badje, dan oma, dan mijn broer of schoonzus...tja, dan is het badje toch vol? Maar goed, vandaag was dit dus niet het geval en heb ik mijn badkleding aangedaan en ben erbij in gegaan en juist op dat moment ging er een wolk voor de zon...brrrrrrrr, het water was net bijgevuld met een temperatuurtje steenkoud en dan ook nog eens geen zon! Gelukkig was de wolk snel weer weg...en als je er maar even in zit, is het ook wel lekker!

Vandaag hebben we dus heerlijk en relaxdag gehad, beetje in het zwembad, even in de zon om op te drogen, bakje koffie, glaasje Litchi...en zo zijn we de dag heerlijk doorgekomen!

1 opmerking:

huis tjokvol zei

heerlijk,wij zijn zaterdag weer terug gekomen,ik heb nu al weer heimwee naar oostenrijk,het is zo,n prachtig land,we hebben heerlijke weken gehad.

gr yvonne