donderdag 8 augustus 2013

Wandeling, spontaan bezoek en laatste hittegolfdag?

We hebben gisterenochtend heerlijk gewandeld! Onverwacht gingen er meer mee, dus nog gezelliger! We waren uiteindelijk met acht personen, waarvan vijf kinderen!


Jordy en ons nichtje bekijken de 'Heilige Barbara'

met hamer en beitel stukken rots wegslaan


Ons nichtje in een stol!

Gisterenavond kregen we onverwacht bezoek! De naam Peter is al wel eens gevallen in mijn blog, samen met zijn gezin is hij gisterenavond geweest, leuk! En wat het wel gek maakt, is dat we elkaar eigenlijk helemaal niet kennen! Er werd af en toe gereageerd op mijn blog en wij wisten niet wie het was. Via het Oostenrijkforum ben ik uiteindelijk eens naar de naam gaan zoeken en kwam 'm daar tegen...maar ja, is dat dan de juiste persoon? Ik heb gewoon een mailtje gestuurd en het bleek ineens de juiste te zijn. Zo had ik gelijk een beetje een idee, waardoor deze persoon zoveel van 'onze' omgeving wist :-) We hebben wat gedronken en gezellig gekletst en daarna zijn ze weer naar de camping gegaan. Het was gewoon heel spontaan!
Sinds we hier wonen, hebben we inmiddels vaker spontane bezoekjes gehad, superleuk! Hahaha, af en toe wil ik mijn eigen gezicht wel eens zien bij de voordeur...mond open van verbazing...en soms dus bekende mensen aan kunnen kijken, alsof ze van Mars komen...hihihi!!

Vandaag maken we ons op voor de warmste dag...het zou de laatste hittegolfdag moeten zijn, met temperaturen in sommige dalen tot misschien wel 40 graden of ietsje erboven...daarmee zou er dan weer een rekord gebroken gaan worden... na vandaag zijn de voorspelling meer dan wisselend, ze weten gewoon niet wat ze voorspellen moeten, temperaturen op het internet die voorspellen vanaf zaterdag en daarna 16 tot 20 graden, met morgen dan nog wel 29 graden en op de radio zeggen ze dat het in het weekend weer wat ''beter'' zal gaan worden, maar ''we halen de 30 graden niet...''dus we laten het gewoon maar op ons af komen!

1 opmerking:

Anoniem zei

Wat een pracht plekje hebben jullie. Gezellig om ook live even kennis te maken. Lennard was onder de indruk van de boomhut, gaat niet passen in onze tuin ;-)
Nog veel lekkere zomerse dagen.
Peter, Manuela, Marit en Lennard