maandag 17 maart 2014

Weersvoorspellingen...

Ongelooflijk! Geloof het of niet, maar een goede anderhalf week geleden, werd er voor het afgelopen weekend zo'n 3 graden overdag en sneeuw voorspelt...we hebben strak blauwe lucht en volle zon gehad en gewoonweg warm! Ook vandaag weer, eenzelfde strakblauwe lucht, volle zon en echt tshirt weer! Vanmorgen keek ik naar de voorspellingen voor de komende negen dagen en ja hoor, daar staat het weer, vanaf zondag een graad of 2 á 3 en sneeuw- en regenvoorspellingen...hmmm, we gaan het meemaken, maar nu we zoveel zon al hebben gehad, zit ik toch echt niet meer op sneeuw of op die lage temperatuur te wachten...ik ben echt wel van de sneeuw, maar dat hebben we rijkelijk gehad, het was prachtig en de zon doet nu hard haar best om de sneeuw te doen smelten en dan is het ook genoeg geweest!

Het beddengoed heeft heerlijk aan het balkon kunnen drogen en bijna alle winterjassen hebben er ook gedroogd na een wasbeurt. Van de twee sneeuwbroeken die een ieder van de jongens heeft, heb ik er ook al één gewassen, de ander blijft nog voor de zekerheid in de kelder hangen...
Ook vanmorgen heb ik nog weer in de kledingkast bezig geweest, uit de was kwamen natuurlijk ook nog weer dikke winterkleding...en de echte dikke kleding, heb ik er nu uit gehaald, net als de hele dikke sokken.
En dan merk je toch echt ook, dat kleine kindjes groot worden...de kleinste maat in de kast van de jongens is kledingmaat 122...de kleinste schoenmaat is op dit moment maat 30, al weet ik dat die aan de kleine kant zijn en dus vervangen zullen moeten worden voor minstens maat 31. Het echt kleine is er dus wel af. Jordy heeft zelfs van zijn nieuwe bergschoenen alweer maat 36!! Ik ben wel benieuwd hoe groot of de jongens straks zullen worden...

1 opmerking:

huis tjokvol zei

hier is het ook heerlijk en ze voorspellen weer een mooie week,wij hebben geen sneeuw gezien dit jaar en van mij hoeft het nu ook niet meer,lekker voorjaar daar heb ik zin in.

liefs yvonne