vrijdag 21 maart 2014

Motivatie

Vandaag voor de komende dagen (of langer?) voor het laatst dit heerlijke zonnetje en net zo'n fijne temperatuur... nog maar even van genieten dus en dat komt goed uit!! Het is vrijdag! De motivatie van het wandelen is van een aantal personen een stuk lager de laatste tijd, de ander gaat in de winter op vrijdag altijd skiën en weer een ander moet geregeld op de vrijdag werken. Ook Burgi en Gerhard hadden voor vandaag andere plannen, al wist ik dat nog niet, dus ik ben voor de zekerheid maar even langsgegaan. Ik zou gelijk binnen komen, toen ik er aan de bel stond, maar nee, ik wilde wandelen, dus we hebben even bijgekletst aan de deur en toen ben ik op pad gegaan, alleen! Niks getreurd hoor, het was heerlijk! In alle rust, in het zonnetje, fluitende vogels om me heen, een zacht briesje door de bomen...genieten! Ik ben gewoon lekker weer naar de Drachenbrunnen gelopen, een weg waarvan ik weet dat deze goed te begaan is, want ik heb geen idee hoe het verder op de Erzberg met de sneeuw gesteld is...maar volgende week kan ik wel weer gewoon een normale route lopen, want er was al echt heel veel sneeuw weg!!
Bij de Drachenbrunnen aangekomen, heb ik me lekker op een bank gesetteld in de zon en mijn appel opgegeten...en gewoon lekker om mij heen gekeken. Vervolgens nog even in een relaxstoel gelegen en na een klein uurtje ben ik weer teruggelopen. Ik had mijn gewone fotocamera niet bij me, maar met de telefoon heb ik een aantal foto's gemaakt:








1 opmerking:

Anoniem zei

Hallo,Karin jammer maar ik kan hier niet langs,het ziet er fantastisch uit.Mooie schoenen heb je aan,ik wens je een goed weekend met Erik,Jordy,Luuk en Thijs.Groetjes (O)ma.