dinsdag 3 juni 2014

München

We hebben Erik opgehaald! Gisterenochtend heb ik Erik weggebracht naar zijn werk...ze hebben eerst nog een paar uur gewerkt en zijn in de middag vertrokken naar München voor het 'uitje'. Gisterenavond hebben we even gebeld en Erik stond toen in een enorm groot 'Brauhaus' zoals het genoemd werd, een megagroot restaurant met drie verdiepingen! Ze hadden er gegeten en zijn daarna München nog even in gegaan. Vandaag zijn ze over de beurs geweest en om 17.00u kreeg ik een sms dat ze inmiddels alweer in Oostenrijk reden...om 19.00u konden we Erik in Weißenbach ophalen!
De beurs was ergens wel interessant, maar na de eerste hal waren eigenlijk de nieuwe dingen wel gezien en toen kwamen er nog vijf hallen....en dat slenteren is na een avondje stappen ook niet zo fijn :-). Ach, het eten was gezellig geweest, ze hebben een klein stukje München gezien en dan natuurlijk de beurs.

Zelf heb ik gisterenochtend nog een paar boodschappen gedaan, tevens bij de Lidl een soort weekendtas op wieltjes opgehaald. Stond in de folder en aangezien Jordy over iets minder dan 3 weken op kamp gaat, leek me dit wel een handige tas!

Vandaag heb ik de auto ook weer gebruikt, ik ben vanmorgen naar de bouwwinkel gereden en heb er een paar plantenbakken voor bij de voordeur opgehaald, plantjes erbij en klaar! Ook even een paar cadeautjes op de terugweg meegepikt, voor Thijs, die heeft zaterdag een kinderfeestje en toen naar huis. Ik had nog net tijd genoeg om de plantenbakken/potten in te poten en bij de voordeur te zetten en toen kwamen Jordy en Luuk alweer aanlopen!

Thijs is vanmiddag naar het theater geweest met de Kindergarten. Ik heb hem wel om 12.00u opgehaald, we hebben brood gegeten en om iets voor drie uur hebben we Thijs bij de bushalte afgezet, waar ook net de hele Kindergarten aan kwam lopen. Het weer was niet zo lekker, wat regen en het heeft zelfs even geonweerd! Maar het werd droog...dus ben ik op de gok met Jordy en Luuk doorgereden naar Nötsch im Gailtal, naar het aarbeienveld....maar helaas, al flinke planten, maar er mocht hier blijkbaar nog niet geplukt worden. Bij de Ossiacher See en bij Wernberg werd er al wel op de velden geplukt...jammer, dan volgende week nog maar weer eens proberen, het weer zou ook een stuk beter worden met veel meer zon en wat warmer, dat is natuurlijk ook weer goed voor de aardbeien!
Om iets na zessen kon ik Thijs weer ophalen! Het theater was leuk geweest, de busreis volgens mij nog leuker!

En zo is de dag alweer voorbij en zijn wij weer kompleet :-) !!

Geen opmerkingen: